Gå til innhold
Hundesonen.no

World of Warcraft


Toller

Recommended Posts

Jeg spiller ikke sånne pcspill jeg. Har liksom aldri fått sansen for det. Men broren til sambo spiller... Han er hekta. Han spiser ikke, ikke dusjer han, sover knapt osvosv... Alt han gjør og snakker om, dreier seg om dette spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller det nok litt ja :P

Ikke så mye, men jeg syns det er litt morsomt vist jeg kjeder meg osv. :P

Men det er broren min som spiller mest. :P

Hvilken lvl er du i da? :P

Er ikke så proff jeg da :P Litt usikker på hva du mener med lvl men.

Har lagd noen par figurer, men den jeg spiller med mest er en "Nightelf" som heter Marna. Nivå 15 og greier :P En jeger, som har en tiger ved navn Diva. :P

Og en annen nightelf som heter Legoleass :P

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett på det en gang jeg :P Sitter heller å surfer på nettet, ser på diverse forum eller fikser hjemmesider enn å spille spill som ikke gir meg noen ting :P (og, JA, jeg har blitt hekta på spill før, så jeg vet hvordan det er :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min kjemper tappert for å få meg til å begynne å spille, men jeg stritter i mot. Ville blitt hekta hvis jeg begynte. :unsure: Synes det er gøy å følge med noen ganger når broren min spiller da. Han driver forresten ikke med det nå fordi det ødela for skolearbeidet hans. :P Han har passert level 60 to eller tre ganger nå, så det burde vel holde for en stund. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så proff jeg da :P Litt usikker på hva du mener med lvl men.

Har lagd noen par figurer, men den jeg spiller med mest er en "Nightelf" som heter Marna. Nivå 15 og greier ;) En jeger, som har en tiger ved navn Diva. :D

Og en annen nightelf som heter Legoleass :P

Du da?

Lvl er level eller nivå som du kaller det ;)

Jeg har en human rouge som er i lvl(nivå) 24 ;)

Men jeg har også et par figurer til i mindre lvl. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd det, men har sett når broren til en venninne spilte det. Virket ganske spennende, men har ikke kjøpt det selv. Vil ikke bli hekta. ;P En i klassen var veldig hekta før, og satt og spilte til 4-5 tiden hver natt på skoledager. Det utrolige er at han likevel fikk gode karakterer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lvl er level eller nivå som du kaller det :P

Jeg har en human rouge som er i lvl(nivå) 24 :P

Men jeg har også et par figurer til i mindre lvl. B)

wow! skikkelig proffing du!

Jeg er skikkelig stolt av å ha kommet på level 16 liksom :P

Hva heter du (figuren din), kanskje jeg møter deg en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! skikkelig proffing du!

Jeg er skikkelig stolt av å ha kommet på level 16 liksom :P

Hva heter du (figuren din), kanskje jeg møter deg en gang?

Hehe, ikke akkurat proff da :P

Vi har hatt spillet en god stund, så jeg har hatt god tid til å komme opp til level 24 :P

Figuren min heter Ingalinn :P

Realmen jeg er på heter Arathor, men den tror jeg er full.

Hvordan realm er du på og hva heter din figur? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å spille.

...etter å ha brukt en evighet på å laste ned patch og driit :o

Er horde, på en server som heter Talnivarr. Troll rogue :P Foreløpig bare level 3 :P

Kult, kanskje alle her kan være på samme server?

Jeg er på en server som heter Lightbringer også, som ikke er full tror jeg :P

Det hadde vært litt morsomt å spillt sammen med alle dere her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke akkurat proff da :o

Vi har hatt spillet en god stund, så jeg har hatt god tid til å komme opp til level 24 :P

Figuren min heter Ingalinn :P

Realmen jeg er på heter Arathor, men den tror jeg er full.

Hvordan realm er du på og hva heter din figur? :P

Figuren min er en nightelf som heter Marna, hun er en hunter og har tre dyr. En tiger ved navn Diva, en hvit ulv ved navn Beckham, og en annen litt spesiell hvit ulv ved navn Armani. Realmen heter Azune. Nå skal det ikke være noen tvil, hvis du ser meg, ta kontakt! :P Er ofte og farter rundt hos menneskene... Må man være på samme realm for å kunne møtes? :P

EDIT: Har en figur på Aerie Peak også... Legoleass heter han :P (også nightelf)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Figuren min er en nightelf som heter Marna, hun er en hunter og har tre dyr. En tiger ved navn Diva, en hvit ulv ved navn Beckham, og en annen litt spesiell hvit ulv ved navn Armani. Realmen heter Azune. Nå skal det ikke være noen tvil, hvis du ser meg, ta kontakt! :o Er ofte og farter rundt hos menneskene... Må man være på samme realm for å kunne møtes? :P

EDIT: Har en figur på Aerie Peak også... Legoleass heter han :P (også nightelf)

Ja man må nok være på samme realm for å møtes <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...