Gå til innhold
Hundesonen.no

World of Warcraft


Toller

Recommended Posts

Jeg spiller ikke sånne pcspill jeg. Har liksom aldri fått sansen for det. Men broren til sambo spiller... Han er hekta. Han spiser ikke, ikke dusjer han, sover knapt osvosv... Alt han gjør og snakker om, dreier seg om dette spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller det nok litt ja :P

Ikke så mye, men jeg syns det er litt morsomt vist jeg kjeder meg osv. :P

Men det er broren min som spiller mest. :P

Hvilken lvl er du i da? :P

Er ikke så proff jeg da :P Litt usikker på hva du mener med lvl men.

Har lagd noen par figurer, men den jeg spiller med mest er en "Nightelf" som heter Marna. Nivå 15 og greier :P En jeger, som har en tiger ved navn Diva. :P

Og en annen nightelf som heter Legoleass :P

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett på det en gang jeg :P Sitter heller å surfer på nettet, ser på diverse forum eller fikser hjemmesider enn å spille spill som ikke gir meg noen ting :P (og, JA, jeg har blitt hekta på spill før, så jeg vet hvordan det er :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min kjemper tappert for å få meg til å begynne å spille, men jeg stritter i mot. Ville blitt hekta hvis jeg begynte. :unsure: Synes det er gøy å følge med noen ganger når broren min spiller da. Han driver forresten ikke med det nå fordi det ødela for skolearbeidet hans. :P Han har passert level 60 to eller tre ganger nå, så det burde vel holde for en stund. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så proff jeg da :P Litt usikker på hva du mener med lvl men.

Har lagd noen par figurer, men den jeg spiller med mest er en "Nightelf" som heter Marna. Nivå 15 og greier ;) En jeger, som har en tiger ved navn Diva. :D

Og en annen nightelf som heter Legoleass :P

Du da?

Lvl er level eller nivå som du kaller det ;)

Jeg har en human rouge som er i lvl(nivå) 24 ;)

Men jeg har også et par figurer til i mindre lvl. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd det, men har sett når broren til en venninne spilte det. Virket ganske spennende, men har ikke kjøpt det selv. Vil ikke bli hekta. ;P En i klassen var veldig hekta før, og satt og spilte til 4-5 tiden hver natt på skoledager. Det utrolige er at han likevel fikk gode karakterer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lvl er level eller nivå som du kaller det :P

Jeg har en human rouge som er i lvl(nivå) 24 :P

Men jeg har også et par figurer til i mindre lvl. B)

wow! skikkelig proffing du!

Jeg er skikkelig stolt av å ha kommet på level 16 liksom :P

Hva heter du (figuren din), kanskje jeg møter deg en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! skikkelig proffing du!

Jeg er skikkelig stolt av å ha kommet på level 16 liksom :P

Hva heter du (figuren din), kanskje jeg møter deg en gang?

Hehe, ikke akkurat proff da :P

Vi har hatt spillet en god stund, så jeg har hatt god tid til å komme opp til level 24 :P

Figuren min heter Ingalinn :P

Realmen jeg er på heter Arathor, men den tror jeg er full.

Hvordan realm er du på og hva heter din figur? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å spille.

...etter å ha brukt en evighet på å laste ned patch og driit :o

Er horde, på en server som heter Talnivarr. Troll rogue :P Foreløpig bare level 3 :P

Kult, kanskje alle her kan være på samme server?

Jeg er på en server som heter Lightbringer også, som ikke er full tror jeg :P

Det hadde vært litt morsomt å spillt sammen med alle dere her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke akkurat proff da :o

Vi har hatt spillet en god stund, så jeg har hatt god tid til å komme opp til level 24 :P

Figuren min heter Ingalinn :P

Realmen jeg er på heter Arathor, men den tror jeg er full.

Hvordan realm er du på og hva heter din figur? :P

Figuren min er en nightelf som heter Marna, hun er en hunter og har tre dyr. En tiger ved navn Diva, en hvit ulv ved navn Beckham, og en annen litt spesiell hvit ulv ved navn Armani. Realmen heter Azune. Nå skal det ikke være noen tvil, hvis du ser meg, ta kontakt! :P Er ofte og farter rundt hos menneskene... Må man være på samme realm for å kunne møtes? :P

EDIT: Har en figur på Aerie Peak også... Legoleass heter han :P (også nightelf)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Figuren min er en nightelf som heter Marna, hun er en hunter og har tre dyr. En tiger ved navn Diva, en hvit ulv ved navn Beckham, og en annen litt spesiell hvit ulv ved navn Armani. Realmen heter Azune. Nå skal det ikke være noen tvil, hvis du ser meg, ta kontakt! :o Er ofte og farter rundt hos menneskene... Må man være på samme realm for å kunne møtes? :P

EDIT: Har en figur på Aerie Peak også... Legoleass heter han :P (også nightelf)

Ja man må nok være på samme realm for å møtes <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Labtispe (noe partisk her). Ønsker du ikke heftigheten til jaktlinjer har man jo dual, eller også linjer av standard som ikke er blant de tyngste. Finnes absolutt standard labs som er flotte med funksjonelle kropper (og hjelper jo når de holdes slanke og spreke).    Lagt til: Ellers gjelder de samme linjene golden også, med mindre pelsstell enn på springer.
    • Hei sonen!  År 5 uten hund. Nå er jeg lei. Har vært innom de fleste rasene (altså vurdert) og har over gjennomsnittet (nerde) kunnskap om raser, men allikevel sliter jeg litt med å lande. Kanskje dere kan hjelpe?  Springer eller Sheltie. Meeennnnn. Springer: redd pelsstell men skjønner at man kan klippe den I sportsklipp uten å barbere eller ødelegge pels.  Sheltie: hater bjeffing, ser på fb gruppene at 9/10 sliter med unødvendig bjeffing og at de ikke egner seg I ymse sport grunnet lyd...   Hva skal jeg med hund?  Familie hund som jeg kan trene med og dra på kurs/seminar med. Lære mer hands on, har masse bok kunnskap men mangler litt hundespråk forståelse og hvordan løse problemer. Går turer i fjell og skog. Er mye ute og diller med barna.  Jeg har stor familie, 2 små barn, 1 stort. Mye barn innom på besøk.  Kom gjerne med andre forslag, men har vært igjennom alle rasene og slått de fra meg av forskjellige årsaker. Hjertet mitt vil en ny bruksschæfer tispe men hjerna sier nei  
    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...