Gå til innhold
Hundesonen.no

Forskjellige typer VH


MonicaT

Recommended Posts

Hei !

Jeg har tenkt til å begynne å fore med VH igjen ( 50/50 med tørrfor )

Før kjøpte jeg 20kg blokk, men har tenkt til å starte med pølser ( latskap lenge leve )

Ser jo at det finnes flere ulike typer av VH ( nr 25,33, kylling, vom )

Kan man bytte på disse typene eller bør man holde seg til en ?

Brukt nr 25 før og fornøyd med den. Så sånnsett er det kanskje ikke vits å bytte, men er det dumt isåfall å gjøre det ? Eks gi en pølse med nr 25, deretter en med kylling og så nr 25 igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg har tenkt til å begynne å fore med VH igjen ( 50/50 med tørrfor )

Før kjøpte jeg 20kg blokk, men har tenkt til å starte med pølser ( latskap lenge leve )

Ser jo at det finnes flere ulike typer av VH ( nr 25,33, kylling, vom )

Kan man bytte på disse typene eller bør man holde seg til en ?

Brukt nr 25 før og fornøyd med den. Så sånnsett er det kanskje ikke vits å bytte, men er det dumt isåfall å gjøre det ? Eks gi en pølse med nr 25, deretter en med kylling og så nr 25 igjen.

Jeg förer på den måten du beskriver. Bytter på 25,33 og kylling. Syns hunden min får bedre matlyst av variasjonen og spiser større mengder mat. (Har en hund med høy forbrennining)

Eneste jeg har opplevd er at kyllingen må være romtempratur ellers blir hun litt dårlig i magen. Ikke noe sprut, men noe bløtere. Hører flere som opplever det med kyllingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir lundehunden min nr.33 til vanlig. Men det har vrært et par ganger de ikke har hatt den inne, så da har jeg måttet ta varianten med fisk (nr 25, er det ikke?). Hun var helt fin i magen, selv om jeg ikke vennet henne til det gradvis på noen måte.

Men jeg holder meg til 33 når jeg kan. Ikke pga hunden, men pga meg. Fiskelukta tar rett og slett knekken på meg. :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte inn pølser i går og kjøpte mest nr 25, men kjøpte noe av 33 og kylling også.

Det som var morsomt er at det er 1 år siden jeg brukte det og bikkja ble helt gal.

Hun er et sikkelig matvrak, men i går slikket hun skåla flere ganger, rundt skåla og helt på tuppa. Ikke noe tvil om at VH falt i smak. Det er bra jeg endelig fikk somlet meg til å handle det.

Utrolig deilig og lettvindt med pølsene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør også det. Selv tror jeg rå-fôring er noe av det mest naturlige og riktige man kan gi hunden.. og det er jo godt å se at bikkja er like begeistret for det som meg. :P Hun slikker til alt blod og kjøtt er borte.. også et par ganger til, sånn i tilfelle det skulle ligge igjen en dråpe. Sprøtt hvor fort en liten valp kan sluke mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...