Guest Just me!! Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Så innmari skjønn! Lykke til med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 aww! for en nydlig liten pelsdott lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 hun var nydelig.. sagt det 100 ganger før men, gratulerer og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Alle bildene ligger her! Nydelig valp, men ett lite tips - vet at du gir beskjed om at alle bildene dine skal være like store så ødelegger du bildene ved at de blir dratt og rare - en del fine bilder blir helt feil da valpen fremstår som 10 cm breiere enn det den er. Alle bilder behøver ikke være like store - men om det er sånn at du vil de skal være det så bør du lage de sånn i ett bildebehandlingsprogram først - altså sette størrelsen riktig før du laster de ut på hjemmesiden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Inger Lise: Da kommer jeg nok helt sikkert til Danmark engang! Nydelig valp, men ett lite tips - vet at du gir beskjed om at alle bildene dine skal være like store så ødelegger du bildene ved at de blir dratt og rare - en del fine bilder blir helt feil da valpen fremstår som 10 cm breiere enn det den er. Alle bilder behøver ikke være like store - men om det er sånn at du vil de skal være det så bør du lage de sånn i ett bildebehandlingsprogram først - altså sette størrelsen riktig før du laster de ut på hjemmesiden din. Ja, de nederste bildene har jeg ikke satt inn riktig lengde og høyde på ennå. Skal prøve å få gjort det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Hun er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Stilig! Har du bilder av henne? Det var Kate som hentet meg på flyplassen, og hun sa hun nettopp hadde solgt den siste valpen! http://gallery.romsdalhundeklubb.no/main.php?g2_itemId=8231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØVEN Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Inger Lise: Da kommer jeg nok helt sikkert til Danmark engang! ....gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renatepia Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Såå nydelig hun var! Lykke til med henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Åh, helleduuuuuussen! Noe så sinnsykt nydelig! Gratulerer med valget! Dere kommer til å passe sammen som hånd i hanske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Så utrolig nydelig! Skikkelig skjønne små nøster! Gratulerer med en vakker liten pike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackburn Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Gratulerer, så nudli liten pelsdott! *enda mer valpesyk * Kjempe lykke til med valpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 4. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2006 Hun var skikkelig søt, lykke til med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 4. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2006 Næææmenn, så herlige ..blir helt valpesyk.. Kos deg masse med valpetiden, den går altfor fort, og gratulerer med ny hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 wow! så sykt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Gratulerer med flott jente og velkommen som snart aussie eier Det blir bare flere og flere av oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 7. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Så fine bilder! Valpene var kjempe skjønne, har du funnet ut hvem du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2006 I kveld tar jeg nattoget over, slik at jeg er i Sandefjord i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2006 Jeeej! Jeg kan nesten ikke vente jeg! det blir superspennende! Gleder meg til å se lille Tia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2006 Nydelig ^_^ Lykke til med hentingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2006 Masse lykke til med hentingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 Lykke til med henting Benz:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 Ja, så sitter jeg her da, med lille Tia i armene Det har vært en veldig lang dag. Først tok jeg nattoget over til Oslo og byttet så til toget til Sandefjord. Kirsten hentet meg på togstasjonen, og DA hadde jeg sommerfugler i magen! Timene gikk fort i Sandefjord, og da var det på tide å dra hjem igjen. Denne gangen byttet jeg tog i Drammen, slik at jeg hadde god tid til å lufte henne der. Reisen gikk over alle forventninger! Hun tisset kun èn gang i buret, og var ellers flink til å holde seg til neste stopp. Hun var rolig under hele reisen. Lå litt på fanget mitt og litt i buret, men mest på fanget såklart Nå er det noen timer siden vi kom hjem, og hun slo seg utrolig fort til ro. Hun dilter etter meg hele tiden og kommer løpende med en gang når hun hører navnet sitt. Jeg har også presentert henne for Cita. Etter at de hadde fått snust på hverandre begynte de å leke sammen, og selv etterpå var det helt tydelig at Tia var veeldig begeistret for den store, svarte labradoren Jeg gleder meg utrolig mye til tiden framover. Hun er utrolig miljøsterk, og veldig trygg. Hun er sosial og glad, veldig glad i mat, glad i å leke og en aktiv, liten krabat. Også elsker hun å bli kost med ååh, er ikke valpetiden herlig dere?! Takk til Kirsten og Frøydis som har gitt med en utrolig flott valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØVEN Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 Grattis så mye! Tenker tiden framover blir spennende og lærerik! Kos deg masse med Tia og ta et ekstra "snus" bak øret hennes for meg! (valper lukter barer himmelsk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Åå, gleder meg sånn til å hilse på henne, gratulerer såå mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar