swimzy Skrevet 28. September 2006 Rapporter Share Skrevet 28. September 2006 pleier du å leke masse med katten din for å aktivisere den?? hva leker dere evnt??? har du leker, lar du pusen/e leke med inteligentleker ol?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 28. September 2006 Rapporter Share Skrevet 28. September 2006 Her er det kattene som leker seg selv for det meste, men hender jeg drar frem laserpeker'n. Psycho blir helt dust da, og kan ha problemer med å avreagere etterpå, men det går som regel bra. Ellers er det bare å krølle sammen en papirbit så er laser'n glemt. Han ELSKER å løpe etter papirbiter jeg kaster, og går av hektene bare han hører jeg river av en papirbit. hehe. Ellers har de også fått prøvd seg på Buffy's gamle DogSpinny. Kan jo slenge ut en bilde serie av det også. Psycho syns jo dette var ganske gøy. Litt vanskelig å få tak i godbitene da jeg hadde klippet klørne hans, men... hehe. Lucifer derimot fikk atter engang bevist dette med blond + mann = ikke særlig bra kombinasjon. Begge går på med liv og lyst. Lucifer syns egentlig ikke dette var noe gøy,så han ser på storebror istedet Psycho er jo reint flink han! Luc gir helt opp, og legger seg ned for å se på. Psycho jobber og jobber... Luc derimot?? Han sovna han... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 28. September 2006 Rapporter Share Skrevet 28. September 2006 Her går det mest i tråd og lekeballer (av og til lekemus). Ute er det ofte strå og om vinteren hopping etter snøballer Må si det er ganske morro å pakke inn julegaver her. Ikke alle pakkene som ser ut for pakketråden er uimotståelig morro. Så blir det gjerne en haug avklipte pakketråder overalt. Man skal ha det koselig og gøy i jula Ellers så leker jo alle kattene med hverandre, med Eldar og guttungen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokoli Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Avispapirballer er storfavoritt hos oss, spesielt hvis de henger i tråd fra taket, så vi kan bokse frem og tilbake. Katten blir aldri lei Hun er ganske flink også. Kongler og atter kongler, løpe etter kongler er visst lykken selv. Tikken, eller sisten eller hva folk kaller det. Hun elsker når vi løper etter hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2006 Moro bilder! Lekte mye med katten før. Gikk mest i tråd med papirbit. Nå er han gammel og ikke like gira på det. Men så får ha brukt jaktlysten sin utendørs da, så aktivisert det blir han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Her går det mest i tråd og lekeballer (av og til lekemus). Ute er det ofte strå og om vinteren hopping etter snøballer Må si det er ganske morro å pakke inn julegaver her. Ikke alle pakkene som ser ut for pakketråden er uimotståelig morro. Så blir det gjerne en haug avklipte pakketråder overalt. Man skal ha det koselig og gøy i jula Ellers så leker jo alle kattene med hverandre, med Eldar og guttungen Min katt hadde det også gøy i jula 2004, med kulene på juletreet... Rev ned alle nederst og knuste de, gøy med ting som henger og dingler gitt... Så ifjor var alle de knuselige kulene øverst på treet.. det var et snodig juletre det! Ellers så er det bare frem med lommelykten, den karen kan løpe etter lyset til han blir både svimmel og rar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sara25 Skrevet 23. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2006 Hehehe! Jeg kjøpte ull, og tovet kuler til katten min. Hun ble helt klikk... Lekte med de, vasket de, koset med de, bar de rundt, sov med de... Hahahah! Dere burde prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2006 Jeg leker ikke med særingen min, om jeg prøver ser hun bare dumt på meg Det eneste hun kan finne seg i å jage innendørs er blyanter, spesielt hvis jeg skriver med dem..Hehe Søte pusene, Psycho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2006 Her i huset leker katten med hundene. Hunden legger seg på rygg, så hopper katten i strupen på hunden, så bytter de Men ellers, nei... Katten vil ikke leke med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar