Gå til innhold
Hundesonen.no

orkdal hundeklubb`s årlige utstilling.


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Skal stille Eikou. Men synes klubben begynner å bli i griskeste laget. Må betale 70,- for parkering, katalog og inngang...

Parkeringer er OK, men jeg trenger ikke katalog, bare 2 i rasen, og jeg kjenner den andre. Inngang???? Alle andre steder får man inngang på startnummer.... Så da blir det DYR parkering...

Er det parkeringsavgift i Orkanger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er hundesport så dyrt at man ikke kan drive med det mer..

synns hundeklubben er dyr ja, vet det var mange som reagerte på 60 de tidligere årene, og nå er det jo søtti! kataloger synns jeg det er greit å ha, og der er jo prisen som regel 50 på vanlige utstillinger, så det er jo 20 kroner i parkering og inngang da.

Spisshunder går lørdag vel? Har fått PM, men ikke fått sett på den enda, får jeg er ikke der den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille Eikou. Men synes klubben begynner å bli i griskeste laget. Må betale 70,- for parkering, katalog og inngang...

Parkeringer er OK, men jeg trenger ikke katalog, bare 2 i rasen, og jeg kjenner den andre. Inngang???? Alle andre steder får man inngang på startnummer.... Så da blir det DYR parkering...

Er det parkeringsavgift i Orkanger???

For å unngå parkeringsavgift kan dere parkere ved OTI senteret på andre siden av veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen til utstillingen og jeg gleder meg kjempe masse.. Hadde litt utstillingstrening med Balder i går og vi får gå for cert denne gangen. Skal konkurere mot 4 andre hannhunder aller NUCH så det blir en hard konkuranse. Heldig for oss at det ikke er så stor konkuranse om certet...

Vi har fått oppmøte halv 11 tror jeg det var, men regner med å komme dit i 9 tiden for jeg skal se på venninda mi som skal stille Hovawart valpen sin kl 9. Gleder meg til å se han siden jeg ikke har sett han siden han var 10 uker å nå er han vel 6 mnd. Sikkert vokst en del

Ønsker alle har inne som skal stille lykke til på Orkanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi har oppmøtetid 11 på søndag, men jeg skal være der til 9. Må jo se de voksne også. :P Så da kjører jeg hjemmefra litt før 5. :P

Og Christine, du må bare ta med Milo ja. Jeg har plass jeg. :D

Bøllefrøet blir med B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg bussrutene til buss fra Trondheim til Orkanger? Og hvilken bussholdeplass er nærmest der hvor utstillingen er?

http://www.reiseinfo.no/timekspressen/ruter/t/23-633.htm

Her finner du en rutetabell. Håper du finner ut av den, elers kan du ringe ruteopplysningen tlf. 177

Nærmeste holdeplass blir midt i sentrumsgata. Lurer på om det ikke er en holdeplass ved ST-bygget (lokalavisa), eller i nærheten der et sted. Du kan jo be sjåføren om å stoppe nærmest mulig. Du går iallefall nedover fra ST-bygget, rett ned mot idrettsparken, gjennom den, og da er du ved Orklahallen. Det er bare noen minutter å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.reiseinfo.no/timekspressen/ruter/t/23-633.htm

Her finner du en rutetabell. Håper du finner ut av den, elers kan du ringe ruteopplysningen tlf. 177

Nærmeste holdeplass blir midt i sentrumsgata. Lurer på om det ikke er en holdeplass ved ST-bygget (lokalavisa), eller i nærheten der et sted. Du kan jo be sjåføren om å stoppe nærmest mulig. Du går iallefall nedover fra ST-bygget, rett ned mot idrettsparken, gjennom den, og da er du ved Orklahallen. Det er bare noen minutter å gå.

Mamma har vert her å skrevet innlegg ser jeg :P

-------------------------------------------

Jeg kommer både lørdag og søndag.

Stiller i ring 4 klokka 9 på søndag :D Voksne først og valper etterpå.

Kan sikkert hente noen på bussholdeplassen om noen ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. :wub: Bare jeg som missforsto. :D Men da er det ikke så ille likevel da. Parkering og Katalog må jeg jo uansett ha. :)

Joda, hvis man vil ha katalog er det ikke ille... Men i vår rase er det bare 2 påmeldte, min og hennes halvsøster... Trenger ikke katalog for det...

Inngang er inkludert i startnummer på alle andre utstillinger, så det er litt snikete å si at man får inngang også i parkering/katalog-pakken...

Og da blir det dyr parkering.... Synes man burde få velge selv om man vil kjøpe katalog eller ikke!

PS Hvor lang tid må jeg beregne fra Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...