Gå til innhold
Hundesonen.no

orkdal hundeklubb`s årlige utstilling.


MarieR

Recommended Posts

Skrevet

Regner mmed det er flere enn meg som skal til orkanger i november? :huh:

Hvilken hund stiller dere, og i hvilken klasse?

Jeg stiller Ask i åpen klasse, for den samme dommeren som ga oss gult og drittkritikk i fjor... :rolleyes: kanskje hun har lest standarden siden sist, det er mitt lille håp hvertfall! :)

Dommer: Agnes ganemim israel...

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi stiller en Am.Akita valp og ei i AUK. Gleder meg til å få prøvd hun eldste igjen, hun er på slankern nå -litt tykk rundt midja, men regner med at det lille ekstra er borte innen november :huh:

Skrevet

Ja, vi håper å komme oss oppover!

Skal stille Saeta, fremdeles i AUK tispe. Dommer er Benny Blid, Sverige. Ikke stilt for ham før, og håper han lever opp til navnet sitt :huh:

Skrevet

Ja, vi håper å komme oss oppover!

Skal stille Saeta, fremdeles i AUK tispe. Dommer er Benny Blid, Sverige. Ikke stilt for ham før, og håper han lever opp til navnet sitt :huh:

dømmer han collien også eller :)

hehe

nei.. er ikke gammel nok da vi :D

Guest Christine
Skrevet

Skal jo på fuglehundutstilling på Lørdag, men om jeg kommer meg opp på Søndag, så kommer jeg :huh:

Skrevet

Vi vurderer om vi skal droppe den som er her (Kongsberg og stille orkdal istedet).

Dommer er Anders Lyrholm <3

Aris fikk 1AUK, 1AUKK, HP, 2VK, CK, 3BHK for han i Moss :huh:

Satse på og kanskje kunne ta et cert :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet

Det går busser :huh: Regner med vi tar buss...

Så har det noe med at bussen går sååå sjeldent på Søndager, og at jeg hater og ta nye busser :) (Alt blir vanskelig for meg..)

Meen, kanskje- Kanskje ikke? :D

Guest Christine
Skrevet

Vi stiller på søndag, så da bør du komme:D

Meg det? :huh:

HeHe..Neida. Får nok overtalt fattern til og kjøre :rolleyes::)

Skrevet

Vi vurderer om vi skal droppe den som er her (Kongsberg og stille orkdal istedet).

Dommer er Anders Lyrholm <3

Aris fikk 1AUK, 1AUKK, HP, 2VK, CK, 3BHK for han i Moss :huh:

Satse på og kanskje kunne ta et cert :rolleyes:

Skal vi kjempe om BIR da? :-)

Skrevet

jeg skal stille Taika

HeHe..Neida. Får nok overtalt fattern til og kjøre :rolleyes::)

Du kan da ta tog med oss :D

Eller hvis du blir kjørt sitter jeg gjerne på om det er plass :D

Skrevet

ORKDAL HUNDEKLUBB

ønsker velkommen til Utstilling og Valpeskue(alle raser)

i Orklahallen, 11. - 12. november 2006.

Påmeldingsfrist 20. oktober

Lørdag:

Gruppe 1: Alle unntatt border collie. belgiske fårehunder, collie:

Anders Lyrholm, Sverige. Pon, schipperke, shetland sheepdog:

Benny Blid, Sverige. Øvrige: Leif R.Hjorth, Norge.4

Gruppe 3: Alle: Bengt Nilsson, Sverige.

Gruppe 5: Alle unntatt jagende spisshunder, norrb.spets og finsk

spets. Akita: Leif.R.Hjorth, Norge.Faraohund, etnahund, podengo:

Benny Blid, Sverige. Eurasier, vestgøtaspets, kleinspitz, keeshond:

Leif H.Wilberg, Norge. Øvrige: Agnes Ganami, Israel.

Gruppe 7: RUR: Agnes Ganami, Israel.

Gruppe 8: Alle. Flat coated retr, golden retr, kooiker: Anders

Lyrholm, Sverige. Øvrige: Leif H.Wilberg, Norge.

Gruppe 10: Alle: Benny Blid, Sverige.

Søndag:

Gruppe 2: Alle. Rottweiler, dobermann, schnauzerrasene, howavart,

boxer, pincher, affenpincher: Anders Lyrholm, Sverige. Grand

danois: Leif R.Hjorth, Sverige. St. bernard: Leif H.Wilberg, Norge.

Øvrige: Benny Blid, Sverige.

Gruppe 4/6: Dachshunder: Leif H.Wilberg, Norge. Bassetrasene,

blodhund, rhodesian ridgeback, dalmatiner, RUR: Agnes Ganami,

Israel.

Gruppe 9: Alle. Pudler: Leif H.Wilberg, Norge. Cavalier

king charles spaniel, tibetansk spaniel, bichon frise,chinese

crested,chihuahua, king charles spaniel: Leif R.Hjorth, Norge.

Øvrige: Agnes Ganami, Israel

Påmelding sendes: OHK, Pb. 26, 7321 Fannrem. Eller; elektronisk på www.kulesider.net

Betaling på konto 4270.13.53719. Innen 20.oktober. Betaling MÅ merkes med REG.NR Hvis ikke, blir ikke betaling registrert og et gebyr

på 50% innkrevd. Dette gebyret blir også beregnet ved betaling etter 20.oktober. Vi gjør også oppmerksom på at hunder kjøpt utenfor

Norge må være omregistrert til NKK.

Priser: Eksteriør kr. 280,-. Valper kr.150,-. Veteraner kr. 140,-.

Fra og med hver 3.dje hund, med samme registrerte eier gis 50% rabatt på laveste påmeldingsavgift (gjelder ikke valper.)

Vi tar forbehold om evt. dommerendringer.

Skrevet

Det går ikke tog forbi Orkanger?

Mente egentlig buss :P

Men vet ikke om det går...? Så kanskje jeg sitter på med Christine, hvis det blir plass ( :P )

eller så får jeg pappa til å kjøre :P

Skrevet

Ser ut som det er mange som kommer :)

Du skulle vist hvor godt er å bo bare 10 min unna du!

Iallefall når man skal stille mange hunder :)

Danny skal ikke stilles på den utstillingen, S

å tror det blir bare st.b Som skal stilles på denne utstillingen fra oss.

Skrevet

Ser ut som det er mange som kommer :)

Du skulle vist hvor godt er å bo bare 10 min unna du!

Iallefall når man skal stille mange hunder :)

Danny skal ikke stilles på den utstillingen, S

å tror det blir bare st.b Som skal stilles på denne utstillingen fra oss.

Du skulle vist hvor godt det er å bo bare 3-4 min unna du ;):P

Skrevet

Jeg kommer i alle fall på søndag og skal stille Grand danois for dommer Leif R.Hjorth, Sverige

Dette blir min og Balder's andre utstilling. Vi stiller i JK. Gleder meg kjempe masse.. God å være på "hjemmebane". :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...