Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelivmessa på exporama


Wanderlust

Recommended Posts

Ja nå nærmer det seg hundelivmessa på exporama, og jeg vil mer enn gjerne komme. tar kanskje med meg Rex også, for i år tror jeg det skal gå bra. Så er det noen andre som har tenkt seg dit?

Jeg er ikke helt sikker hvilken dag jeg drar, men det får tiden vise.

(ikke sikker om jeg la denne riktig, men om det er feil så flytter dere den sikkert :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja nå nærmer det seg hundelivmessa på exporama, og jeg vil mer enn gjerne komme. tar kanskje med meg Rex også, for i år tror jeg det skal gå bra. Så er det noen andre som har tenkt seg dit?

Jeg er ikke helt sikker hvilken dag jeg drar, men det får tiden vise.

(ikke sikker om jeg la denne riktig, men om det er feil så flytter dere den sikkert ;) )

Hei Hei :D

jeg la merke til her, at du sier "i år tror jeg det går bra å ta han med!" jeg hadde tenkt meg dit, men tror du kanskje det blir altfor mye mas, for en liten valp? når jeg tenker rent logisk, så er det vel antagelig litt mye..men vi kan jo ta det heelt rolig..hmm..? noen innspill? taes i mot med stoor interesse :(

vennlig hilsen fra Tina og Rex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :D

jeg la merke til her, at du sier "i år tror jeg det går bra å ta han med!" jeg hadde tenkt meg dit, men tror du kanskje det blir altfor mye mas, for en liten valp? når jeg tenker rent logisk, så er det vel antagelig litt mye..men vi kan jo ta det heelt rolig..hmm..? noen innspill? taes i mot med stoor interesse :(

vennlig hilsen fra Tina og Rex ;)

Hehe, jeg sa nok det fordi i fjord var han helt i hundre hvert sekund som gikk, han klarte ikke roe seg, ellers hadde jeg tatt han med. Men med en valp skal vel det gå greit. Nå vet ikke jeg hvor gammel din er, men blir det for mye kan du kanskje bære litt? Men er ikke SÅÅÅ mange hunder der forhold til stevner og alt sånn, så er en begynnelse, og man går ikke i mange mange timer der, så jeg tror det villel gått greit ;) men hos meg ville det bare blitt verre for bikkja mi, siden vi trente mye på ro, og ikke ville gjøre det der nå rjeg skulle titte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar det er lov å ha med seg hund (som oppfører seg, selvsagt)?

Er det sånn at dette blir utsolgt, eller går det an å kjøpe billett i døra?

Vil ikke binde meg til noe som kanskje ikke blir noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...