Gå til innhold
Hundesonen.no

Parfyme


HHC

Recommended Posts

Jeg klarer ikke like Britney Parfymen pga sterkt hat til dama, går bare ikke.

Og i hvertfall J.Lo, som EELSKER pels! :):(

Mene liker "Attraction" (som jeg faktisk fant hos mamma! ;) )

Også Gucci prafymen, vet ikke hva mer den heter, elsker den <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke like Britney Parfymen pga sterkt hat til dama, går bare ikke.

Og i hvertfall J.Lo, som EELSKER pels! :):(

Mene liker "Attraction" (som jeg faktisk fant hos mamma! ;) )

Også Gucci prafymen, vet ikke hva mer den heter, elsker den <3

Når det gjelder parfyme bryr jeg meg NULL om personen som har sponset parfymen. Det er jo bare snakk om hvordan jeg skal lukte ;) Liker Paris Hiltons parfyme også jeg, men HATER den grusomme dama!

menmen.. smak og behag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Vanilla som fås hos Body Shop. Ellers liker jeg Noa Noa, men den tåler jeg ikke så mye av, så jeg må bytte litt på. Vanilje er uansett favorittlukta, men mange som syns den kan bli for mye av det gode.. :) (jeg dynker meg ikke altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Vanilla som fås hos Body Shop. Ellers liker jeg Noa Noa, men den tåler jeg ikke så mye av, så jeg må bytte litt på. Vanilje er uansett favorittlukta, men mange som syns den kan bli for mye av det gode.. :) (jeg dynker meg ikke altså..)

Vanilje er en herlig lukt! :( Liker også kokos, ikke på parfyme kanskje.. Men hårprodukter og body lotion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje er en herlig lukt! :) Liker også kokos, ikke på parfyme kanskje.. Men hårprodukter og body lotion.

ALT med vanlije er helt fantastisk! :( Luktlys, fuktighetskremer, vaniljesaus (kan drikker store glass av det), mmmm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...