Lene Skrevet 21. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 tihi - CHIHUAHUA ER BEST - DET SIER FLEST !!! :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 det brøt nesten ut full panikk her i huset da jeg nevnte telefonsamtalen til Sverige. Å leke med en tanke betyr visst det samme som å gjennomføre alt neste dag her i huset Fikk roet ned gemyttene (heldigvis) og tradisjon tro var det bare negativ respons å hente Kremargumentet var noe i denne stilen: Vi har ikke plass til flere dyr! Vi skal bo her vi også! Eh, det er verdens minste hunderase altså... Moro å se de gamle i husholdet svette litt, de tror vel jeg planlegger å skape en min egen kopi av Noah's Ark De skal være glad for at du har en sunn hobby da, det kan du argumentere med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 23. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2004 tror jeg med ganske stor sikkerhet kan si at idéen om en Chihuahua ikke høres like dum ut nå som før Zeppelin kom... Makan til hønemor har jeg sjeldent sett, tror min godeste mor angrer litt på sin negative innstilling frem til han kom ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar