Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff på fredag?

goJJo

Recommended Posts

Skrevet

Noen som har lyst til å ha treff på fredags ettermiddagen?

Tenkte å møtes ved glass sånn i 1730-tiden. Noen som vil være med? :)

Skrevet

Jeg jobber halv ti til fire på lørdag, så det passer ikke for meg heller :)

Håper noen kan komme på fredag uansett!

Blir koselig å hilse på deg igjen Ida :(

Skrevet

Ja veldig hyggelig :) Så kan du få hilse på den lille villstyringen min ;)

Han er helt sikkert svært så søt :(

Skrevet

Ja søt er han men fy søren så slitsom til tider :(

Flere som blir med på fredag?

De er somregel det, men plutselig er de store og da vil man ha valper igjen :)

Marianne med Rikke og Rita skal være med også tror jeg, har snakket med henne på sms.

Skrevet

lyst å treffes noen på lørdag også? skal en tur til drammen skjønner du :)

Jeg kan sikkert møte deg i Drammen på lørdag :(

Jeg kan ikke på fredag...

Men kan sikkert møte opp hvis noen skal på lørdag... ;)

Skrevet

Jeg kan sikkert møte deg i Drammen på lørdag :)

Jeg kan ikke på fredag...

Men kan sikkert møte opp hvis noen skal på lørdag... :(

morro ;)

Lars skal besøke litt famlie, og jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur med toya eller ruby ;)

Nå er ikke jeg sånn mega kjent da men, selvom jeg har bodd i drammen i noen mnd, men skal nok finne fram.. men nå vet ikke jeg hvor glass er?

Skrevet

morro :)

Lars skal besøke litt famlie, og jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur med toya eller ruby :(

Nå er ikke jeg sånn mega kjent da men, selvom jeg har bodd i drammen i noen mnd, men skal nok finne fram.. men nå vet ikke jeg hvor glass er?

Så koselig ;) Jeg kan sikkert komme...Vet du hvor Fjordparken er da?;) Om man kjører inn ved Osram der...?;) Der er det veldig allright å ha hunden løs også ;) i enden ved Fjordparken :P

Når er du i Drammen da ?

Skrevet

Så da blir det;

goJJo - Med Rocco, for anledningen, og Mira

Marianne - med Rikke og Rita!

Henriette - med Yaris og Emma

Ida - med Ari :)

Skrevet

Jeg kan desverre ikke på fredag :( Ha det koslig dere da :)

Det var jo synd ;) Du får være med en annen gang da! ;)

Så da blir det;

goJJo - Med Rocco, for anledningen, og Mira

Marianne - med Rikke og Rita!

Henriette - med Yaris og Emma(vi kommer nesten helt sikkert ;)

Syns dere må komme altså! Hehe. Er jo så koselig ;D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...