Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff på fredag?

goJJo

Recommended Posts

Skrevet

Noen som har lyst til å ha treff på fredags ettermiddagen?

Tenkte å møtes ved glass sånn i 1730-tiden. Noen som vil være med? :)

Skrevet

Jeg jobber halv ti til fire på lørdag, så det passer ikke for meg heller :)

Håper noen kan komme på fredag uansett!

Blir koselig å hilse på deg igjen Ida :(

Skrevet

Ja veldig hyggelig :) Så kan du få hilse på den lille villstyringen min ;)

Han er helt sikkert svært så søt :(

Skrevet

Ja søt er han men fy søren så slitsom til tider :(

Flere som blir med på fredag?

De er somregel det, men plutselig er de store og da vil man ha valper igjen :)

Marianne med Rikke og Rita skal være med også tror jeg, har snakket med henne på sms.

Skrevet

lyst å treffes noen på lørdag også? skal en tur til drammen skjønner du :)

Jeg kan sikkert møte deg i Drammen på lørdag :(

Jeg kan ikke på fredag...

Men kan sikkert møte opp hvis noen skal på lørdag... ;)

Skrevet

Jeg kan sikkert møte deg i Drammen på lørdag :)

Jeg kan ikke på fredag...

Men kan sikkert møte opp hvis noen skal på lørdag... :(

morro ;)

Lars skal besøke litt famlie, og jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur med toya eller ruby ;)

Nå er ikke jeg sånn mega kjent da men, selvom jeg har bodd i drammen i noen mnd, men skal nok finne fram.. men nå vet ikke jeg hvor glass er?

Skrevet

morro :)

Lars skal besøke litt famlie, og jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur med toya eller ruby :(

Nå er ikke jeg sånn mega kjent da men, selvom jeg har bodd i drammen i noen mnd, men skal nok finne fram.. men nå vet ikke jeg hvor glass er?

Så koselig ;) Jeg kan sikkert komme...Vet du hvor Fjordparken er da?;) Om man kjører inn ved Osram der...?;) Der er det veldig allright å ha hunden løs også ;) i enden ved Fjordparken :P

Når er du i Drammen da ?

Skrevet

Så da blir det;

goJJo - Med Rocco, for anledningen, og Mira

Marianne - med Rikke og Rita!

Henriette - med Yaris og Emma

Ida - med Ari :)

Skrevet

Jeg kan desverre ikke på fredag :( Ha det koslig dere da :)

Det var jo synd ;) Du får være med en annen gang da! ;)

Så da blir det;

goJJo - Med Rocco, for anledningen, og Mira

Marianne - med Rikke og Rita!

Henriette - med Yaris og Emma(vi kommer nesten helt sikkert ;)

Syns dere må komme altså! Hehe. Er jo så koselig ;D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...