LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Siden det var flere som ikke likte reklamen på TK-adressen, så har jeg nå ny adresse: http://lilleariel.moo.no Dere kan fortsatt bruke den gamle også. Dere som linker til meg, kan gjerne forandre adressen
Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Fint! Reklame er slitsomt og ødelegger websidene
Karris Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Næh! Tuller du? Er det du som har Mirox?! Nei så kult... Husker jeg hadde så lyst på han da han pennyklubbn skulle gi han bort. Bra han kom til deg da, du virker som ei jente som er kjempeflink med dyr! Gi Mirox en klem fra meg da, selv om jeg han ikke kjenner meg, og fortell han at jeg mener at han er en ordentlig kjekkas!
Karris Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Næh! Tuller du? Er det du som har Mirox?! Nei så kult... Husker jeg hadde så lyst på han da han pennyklubbn skulle gi han bort. Bra han kom til deg da, du virker som ei jente som er kjempeflink med dyr! Gi Mirox en klem fra meg da, selv om jeg han ikke kjenner meg, og fortell han at jeg mener at han er en ordentlig kjekkas!
Karris Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Unnskyld at det ble to innlegg, vet ikke hvordan jeg får sletta det første... :oops: Jaja... Håper det ikke gjør noe...
Mirai Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Unnskyld at det ble to innlegg, vet ikke hvordan jeg får sletta det første... :oops: Jaja... Håper det ikke gjør noe... Du sletter det ved å trykke på det blå krysset oppe i hjørnet - men det må gjøres før noen svarer på det. Så nå er det litt seint
LiLi Skrevet 11. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juli 2005 Det er det ja Karris Og takk forresten Skal hilse han fra deg når jeg kommer hjem
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar