Gå til innhold
Hundesonen.no

Andre dyr?


Heidi

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

ja da får de kose seg i bosspannet vårt da for en støvsuger pose her i huset holder ikke lenge for å si det sånn da(litt mye hvite hundehår som går i støvsugeren her i huset)..

akkurat no så har Aiwa begynt å røyte :-o

jeg har prøvd å fortelle henne at hun slipper pelsen på feil årstid men det hjelper vist ikke hun røyter like mye fordet :lol:

tror hun har missforstått det derre med årstidene. #-o

håper hun får pelsen opp igjen ganske fort så hun ikke stilles i Ølen på utstilling uten pels 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 marsvin som jeg stiller ut. 3 som stilles i kjæledyrklassen, og en i raseklassen. Det er en rex. :lol: Har 2 leopardgekkoer. Veldig artige dyr... Har jo da selfølgelig sirisser som gekkoa mates med. Har et 120 liters akvarie med: Vinkel tetraer, kardinal tetraer, sorte tetraer, kinesiske algespisere, en annen algespiser, ildhale, kuliormer og praktbotiaer. Mener angående det med dyreplageri, at en del fisker kan holdes i boller. Men dette bør være fisker som holder til i bittesmå kulper i stillestående vann. Stimfisker egner seg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei det er ikke så mange som har hørt om det :lol: Ganske artig, men det må jo sies at hundeutstillinger er mye morsommere da. :lol: Kristina her på forumet har stilt ut to av kaninene sine (har jeg rett Kristina?). Og det finnes fugleutstillinger også. Det er mye rart har i verden 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopardgekkoene har jeg i et 80liter akvarie (uten vann da seff). Det begynte å lekke nemlig. Har en varmematte under på den ene halvsiden. også trenger de en hule og litt steiner og sånt. Ganske behagelige dyr å ha, for man trenger ikke å fore dem hver dag. :D Min slutta å spise i over tre uker tror jeg. Men null problem, for de har sånt fettlager i halen.. Morsomme dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I tilegg til voven min har jeg en litt spessiel kanin.

Hun heter Peewee Tomas Parker.

Peewee fordi jeg ikke var sikker på om det var gutt eller jente da jeg fikk henne og navnet passer til begge kjønn. hehe :D

Tomas fordi broren min heter det og han var så tolmodig med og ha bur og alt mulig kaning ting i den dyrebare bilen hans.. hehe Så han mente den skulle hete noe med Tomas.

Parker er hun oppkalt etter min vedundelige favoritt skuespiller. Som heter Craig parker og er så NYDELIG.

Hun er spessiel fordi hun er så smart, lurer deg trill rundt og er et lite sjarmtroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ganske gøyale :lol: En ting som er litt rart å tenke på er at de kan bli over 20 år. Jeg kommer jo til å ha dem når den nye valpen min er borte.. hmm.. rart å tenke på.. Kanskje jeg har hatt flere hunder før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til min vakre hund Nemi har jeg en katt som heter Celina og en

kanin som heter Pebbles. Har hatt mange andre dyr tidligere, bl.a hester, fugler, hamster og mange kaniner. Er en veldig dyrekjær person  :lol:

Heisann, :D lurte bare på hvilken hund du hadde, siden du hadde slikt et kult navn på hunden. Vi har nemlig en navnesøster her i huset! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...