Gå til innhold
Hundesonen.no

skrytebilder

swimzy

Recommended Posts

Skrevet

vi må jo ha skrytebilder av voksne katter også, ikke bare kattunger!! de er bare kattunger en kort tid, men voksne lenge!! så kom igjen folkens!! legg ut bilder av de søste pusene deres!! :P

Skrevet

05bildetshatte.jpg

shateran1.jpg

Min elskling Shateran! Født sommeren 1993. Han er min største godgutt og er såå glad i han! :P Savner han mye når jeg ikke er hjemme, men når jeg reiser hjem på besøk og ikke har hunden med er han førsteprioritet!

Skrevet

Oki...nå kommer mine...legger ut en pus i hvert svar jeg like greit, siden det ikke er lov med så mange bilder i en post! ;-)

Begynner med Frøya jeg:

dsc00117qg0.jpg

dsc00029ka1.jpg

25mai06015ri2.jpg

dsc02036bm8.jpg

Skrevet

Hehe ja det er veldig vanskelig! Han heter Soniq og er snart 9 år. :o

så kult navn..er det ifra basketspilleren?? :o

nå har jeg delt mine elsklinger med dere så nå vil jeg se menge mange mange søte puser her folkens...kom igjen å legg inn bilder...elsker å se bilder!! :o

Skrevet

åhhh han var skjønn han! :o

er han skogskatt eller main coon? så nydelige bilder! ;);)

Takk! :o Moren er ren skogskatt, men faren var ukjent langhår. :P Han har veldig mange trekk fra skogskatt.

Så herlige bilder dere! Nyyydelige kattepuser! :o

Skrevet

så kult navn..er det ifra basketspilleren?? :o

Jeg må innrømme at det vet jeg ikke... :o Han hadde det navnet da vi fikk han som toåring...

Skrevet

Jeg må innrømme at det vet jeg ikke... :o Han hadde det navnet da vi fikk han som toåring...

¨

det gjør da ingenting..syntes det var stilig navn jeg!! :o

Skrevet

Her er alle gò pusene mine :wub:

Pheobe og Nicodemus

f20fd3.jpg

Zelda

p1230119vk2.jpg

Lita, bare digger dette "se alle klørne mine" bilde

p1200015uu4.jpg

Sol

p1300210hx8.jpg

Snubla over dette kattungebilde av Mao, syns det er litt kult, tok det midt i en "mjaou"

f1iu8.jpg

Mao "pusungen min", stor gutt.

dsc01583wt8.jpg

Skrevet

åhh! dere har alle sååååå herlige puser!! får lyst til å bare kose alle pusene...

utrolig stilig det klobilde millis!! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
    • Første som slår meg er parasitter eller stoffskifte. Om ikke hun har synlige parasitter av kjent type i avføringen, som kan fikses med en reseptfri markkur fra apoteket -> veterinær.  Det er antakelig stoffskifte, om hun alltid har vært sånn. Ikke sikkert at mer energirikt for løser det, for det kan hende hun instinktivt vil spise mindre av det for å holde systemet sitt i balanse. Selv har jeg alltid vært så tynn at folk blir støtt av det og skinny shamer skamløst. Det er åpenbart hormoner. Sult og apetitt regulerer seg veldig annerledes enn hos de som sliter med motsatt problem. Det er vondt for meg å "overspise" ifht eget system, hva som er passende eller utilstrekkelig for andre   Da jeg var gravid la jeg på meg "normalt" (mye, selv til gravid å være), men med hornonene ute av kroppen rant den vekten av igjen i en rasende fart selv om jeg fortsatt spiste mer enn tilstrekkelig for å skulle holde den, så hormoner, hornoner, hormoner.  Om hunden ellers virker frisk og rask.. Hvilke(n) rase(r) er hun?   
    • En dyrlegesjekk er absolutt lurt. Hun kan ha helseproblemer som gjør at hun ikke tar opp næring riktig. Hva dyrlegen sjekker kommer helt an på vurderingen av hunden, rase, vekt, hva hun spiser osv. Jeg antar du har prøvd ulike fõr og fõrtyper? Har du prøvd å gi mat til ulike tidspunkter? Det som funket best for min småspiste hund var å gi lite nok til at han alltid spiste opp. Du kan jo bare tenke deg selv om du ikke har matlyst, og stadig får servert mer mat enn du orker. Jeg fôret også en kombinasjon av rått og tørt, og varierte mellom typer og merker. Å ha litt lakseolje over maten kan også hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...