TineSimbaNana Skrevet 13. September 2006 Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Kanskje noen er lei disse trådene men jeg syns de er litt jekke jeg da.. Det har sikkert kommet et del nye medlemmer også Fakta om deg Hva heter du? Hvor gammel er du? Hvor bor du? Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Et eller to bilder av deg ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Hvor gamle? Hva driver du og hunden(e) med? Et eller to bilder av hunden(e) Nå kan dere bare sette igang B) Lagt til av PIP: Vi ønsker ikke å ødelegge denne tråden, men oppfordrer alle til å tenke seg om før de legger ut personlig informasjon og bilder av seg selv. Vi minner dere derfor på Nettvettreglene for Dyresonen.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 13. September 2006 Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Stine Marie Hvor gammel er du? 22 Hvor bor du? Ørland Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Går og venter på at babyen min skal komme ut og hilse på verden! Et eller to bilder av deg Har ikke noen her nå akkurat... ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Rewyrs Atheo Hvor gamle?1 år Hva driver du og hunden(e) med? Vi driver litt med hverdagslydighet og utstilling. Et eller to bilder av hunden(e) Har ikke noen her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. September 2006 Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Fakta om deg: Hva heter du? -Mona Hvor gammel er du? -18 år. Hvor bor du? -På Orkanger, ca 4 mil sør for Tr. heim. Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? -Utenom hund? ingenting? Går jo skole da. Siste året på videregående. Er litt med venner og sånn. Er russ i år Et eller to bilder av deg: ---------------------------------------------------------------- Fakta om hunden(e): Hva heter hunden(e)? -Nellyvill's All Body'n Brain - "Albin" -Nellyvill's Better than Bitte - "Bella" -Pizzicato's Micro Midas - "Tyson" Hvor gamle? -Albin er 20 mnd. -Bella er 3,5 mnd. -Tyson er 3 år. Hva driver du og hunden(e) med? -Utstilling Et eller to bilder av hunden(e): Bildene jeg prøvde å legge inn funka ikke, så det får bli i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Får legge inn jeg også Fakta om deg Hva heter du? Tine Therese Hvor gammel er du? 17år Hvor bor du? Buskerud, Drammen Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Egentlig ikke veldig mye nå for tiden, akkurat skal vi flytte i en større leilighet Et eller to bilder av deg http://i79.photobucket.com/albums/j158/simbaognana/megog.jpg http://i79.photobucket.com/albums/j158/sim...eeeeeeeeeen.jpg ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Simba og Nana Hvor gamle? Simba: 2 1/2år og Nana: 1år og 5mnd ca. Hva driver du og hunden(e) med? Lydighet med Nana og Bruks med Simba Et eller to bilder av hunden(e) Dette er bilde er vakkert http://i79.photobucket.com/albums/j158/sim...aflottbilde.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Ingvild. Hvor gammel er du? 15 (født i 1990) Hvor bor du? Trondheim Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Sitter på datan, strikker, leser, gjør lekser, ser på tv, hører på musikk, er sammen med venner osv Et eller to bilder av deg Jeg har klipt håret men fant ikke noen bilder av det nå, så da så ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Tinka Hvor gamle? 3 år Hva driver du og hunden(e) med? Lydighet, apportering, turer og hundetreff. Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Sølvi Hvor gammel er du? 44 år Hvor bor du? Førde i Hordaland Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Jobber på Joker Et eller to bilder av deg ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Gosh Amei av Nordenius og Wendelbo`s Vigo Hvor gamle? 2 år og 9 mnd, og nesten 6 mnd. Hva driver du og hunden(e) med? Eldste hunden er "bare familiehund" pga HD, valpen er utstillingshund Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Linn Hvor gammel er du? 21 år Hvor bor du? Oslo Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Jeg jobber en del. Jobber på sæter auto viking i Oslo og i dyrebutikk. Når jeg ikke jobber er jeg med venner, fester, ser film, kino , trener og ja.. det vanlige som de fleste andre gjør... Men går den del tid med hund da. Et eller to bilder av deg Sitter på jobb så har ikke bilde her. ______________________________________________________ Fakta om hunden Hva heter hunden(e)? Tini (Trinity) Hvor gamle? ca 1 1/2 år Hva driver du og hunden(e) med? Tini er med meg på jobb en del.. noe hun elsker. Vi har drevet litt med lydighet. ikke noe konkurangse.. bare morro på hjemmefronten fårlebi. Tenkte å gå videre på det og starte med agility med henne.. Tini og jeg elsker å gå turer i skogen, sove lenge om moringen og nyte livet. Et eller to bilder av hunden(e) Er forsatt på jobb gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Elisa Hvor gammel er du? snart midten av 20 årene Hvor bor du? I Nordland Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Jobber, data og slapper av Et eller to bilder av deg ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Hera Hvor gamle? 3 år snart Hva driver du og hunden(e) med? Vi koser oss sammen Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Marie Hvor gammel er du? 16 Hvor bor du? Oslo(nord) Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Det varierer. Til vanlig går mye av tiden til lekser, venner, data, musikklytting osv. Et eller to bilder av deg Har ikke. ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Vesla Hvor gamle? 15 mnd. Hva driver du og hunden(e) med? Litt lydighet, kantarellsøk og turer. Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Kanskje noen er lei disse trådene men jeg syns de er litt jekke jeg da.. Det har sikkert kommet et del nye medlemmer også Fakta om deg Hva heter du? Linn Hvor gammel er du? Snart 19 Hvor bor du? Drammen Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Er med venner/samboern, søker jobb Et eller to bilder av deg Har ikke akkurat nå ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Luna Hvor gamle? 5år.. Hva driver du og hunden(e) med? Koser oss Leker,Løper Et eller to bilder av hunden(e) snart Nå kan dere bare sette igang B) Lagt til av PIP: Vi ønsker ikke å ødelegge denne tråden, men oppfordrer alle til å tenke seg om før de legger ut personlig informasjon og bilder av seg selv. Vi minner dere derfor på Nettvettreglene for Dyresonen.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Jeanette-Kristin Hvor bor du? Hjemme Hvor gammel er du? 17 Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Sitter med dataen, skole og er med venner Et eller to bilder av deg Har ikke ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Bono Hvor gamle? Snart 6 mnd Hva driver du og hunden(e) med? Akkurat gått grunnkurs, skal melde oss på videregående også skal vi begynne med enten lydighet eller agillity Et eller to bilder av hunden(e) Har ingen akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Hva heter du? Marlene Hvor gammel er du?16... Hvor bor du? m;kka alta. Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? jeg studerer koreansk. Et eller to bilder av deg orker ikke legge ut bilde av meg. jeg har kort haar som er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Mia Hvor gammel er du? 15 Hvor bor du? Lofoten Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Venner, skole, data osv. Et eller to bilder av deg ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Tassen og Cello Hvor gamle? 4 og 6 år Hva driver du og hunden(e) med? Kos og turer Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Heidi Hvor bor du? Drammen Hvor gammel er du? 16 år Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Sitter på dataen, skole og er med venner Et eller to bilder av deg ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Elwira Hvor gamle? 2 år Hva driver du og hunden(e) med? Lydighet, bruks og agility Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg: Hva heter du? -Mona Hvor gammel er du? -18 år. Hvor bor du? -På Orkanger, ca 4 mil sør for Tr. heim. Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? -Utenom hund? ingenting? Går jo skole da. Siste året på videregående. Er litt med venner og sånn. Er russ i år Et eller to bilder av deg: ---------------------------------------------------------------- Fakta om hunden(e): Hva heter hunden(e)? -Nellyvill's All Body'n Brain - "Albin" -Nellyvill's Better than Bitte - "Bella" -Pizzicato's Micro Midas - "Tyson" Hvor gamle? -Albin er 20 mnd. -Bella er 3,5 mnd. -Tyson er 3 år. Hva driver du og hunden(e) med? -Utstilling Et eller to bilder av hunden(e): Albin: Bella: Tyson: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Christine Hvor gammel er du? 14- Blir 15 om 6 mnd Hvor bor du? I den beste delen av Trondheim. Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Holdt på med hest i rundt 8 år. Nå går det på lekser, data, friluftsliv, venner og jakt(Skal ta jegerprøven fortest ) Et eller to bilder av deg http://i31.photobucket.com/albums/c382/Mil...ve/DSC03416.jpg ______________________________________________________ Fakta om hunden Hva heter hunden? Milo Hvor gammel? 4 år og 5 mnd Hva driver du og hunden med? Lydighet, Agility, Kløving, sykkelturer, utstilling, trener til jakt og mm. Et eller to bilder av hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg: Hva heter du? Jeanette Tyldum Hvor gammel er du? 16 år Hvor bor du? Oslo/Frogner Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Hest er jo hoved interessen da.. men det er jo et dyr så. Hmm.. Ikke annet enn venner tror jeg Et eller to bilder av deg: Fakta om hunden: Hva heter hunden? Phoebe (stamtavle navn: Tollerstemmen's Janka) Hvor gammel? 8 uker Hva driver du og hunden med? Vi skal prøve litt forskjellig, bla: freestyle, agility, spor og lydighet.. så får vi se hva vil iker best da Et eller to bilder av hunden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Ingvild Hvor gammel er du? 18, snaaart 19 (med fare for å virke yngre enn det jeg er) Hvor bor du? Klepp, i Rogaland Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Trener, studerer og jobber Et eller to bilder av deg ________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Felix Hvor gamle? 6 mnd Hva driver du og hunden(e) med? Lp, blodspor og etterhvert gjeting.. Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Hva heter du? Marlene Hvor gammel er du?16... Hvor bor du? m;kka alta. Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? jeg studerer koreansk. Et eller to bilder av deg orker ikke legge ut bilde av meg. jeg har kort haar som er stygt. har du ikke hunder lenger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Helene. Hvor gammel er du? snart 15. Hvor bor du? Fredrikstad. Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Aerobic og er med venner. Et eller to bilder av deg Haha... ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Luna Hvor gamle? 5 mnd. Hva driver du og hunden(e) med? Tar livet med ro foreløpig Agility etterhvert.. Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 15. September 2006 Rapporter Share Skrevet 15. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Hilde-Gunn Hvor gammel er du? 16 Hvor bor du? Hammerfest Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Er sammen med venner Et eller to bilder av deg ______________________________________________________ Fakta om hunden Hva heter hunden? Tiko Hvor gamel? 1 år Hva driver du og hunden med? Ikke noe spesielt Et eller to bilder av hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. September 2006 Rapporter Share Skrevet 15. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Therese Hvor gammel er du? 20 Hvor bor du? Alta Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Studerer friluftsliv, og interessene mine er friluftsliv, bøker osv. Et eller to bilder av deg Ikke nå ______________________________________________________ Fakta om hunden Hva heter hunden? Yazzi Hvor gamel? 7 år Hva driver du og hunden med? Jeg har trent lydighet og agility, men hunden min bor hjemme hos foreldrene mine fordi jeg ikke har lov til å ha hund her jeg bor Et eller to bilder av hunden For bilde av henne kan dere jo se hjemmesiden min gidder ikke legge ut nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 16. September 2006 Rapporter Share Skrevet 16. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Henriette Hvor gammel er du? 22 år Hvor bor du? Mjøndalen/Buskerud Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Ikke så mye egentlig Et eller to bilder av deg Kommer i morra _________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? Yaris og Emma Hvor gamle? Yaris er 2 år og 4 mnd Emma er 1 år og 2 mnd Hva driver du og hunden(e) med? Lydighet med begge,litt utstilling med Emma,og prøvd litt rundering m Yaris Et eller to bilder av hunden(e) Kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 16. September 2006 Rapporter Share Skrevet 16. September 2006 Fakta om deg Hva heter du?malin Hvor gammel er du?12, 13 om 3 mnd Hvor bor du?Elverum Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr?lekser, venner, data o.s.v Et eller to bilder av deg ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)?vitasoft cindy vanilla Hvor gamle?17 mnd Hva driver du og hunden(e) med? agility, litt lydighet og litt freestyle Et eller to bilder av hunden(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. September 2006 Rapporter Share Skrevet 16. September 2006 Fakta om deg Hva heter du? Line Hvor gammel er du? 16 Hvor bor du? Tønsberg/Nøtterøy Hva driver du med for tiden utenom hund/dyr? Fotball og er med venner Et eller to bilder av deg. Dette er fra sist helg. Dette er fra Mai i år. ______________________________________________________ Fakta om hunden(e) Hva heter hunden(e)? NUCH Black Mails Felix Fabula (skryte skryte), eller Felix til vanlig! Hvor gamle? 17 mnd og 4 dager, hehe Hva driver du og hunden(e) med? Utstilling (kommer ikke til å bli så mye mer utstilling i Norge, men skal reise til Sverige og kanskje Danmark når han er blitt 2 år) Et eller to bilder av hunden(e) Felix på NKK Drammen har mange bilder av han på hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar