Taz Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Vet ikke om det har vært ett topic om dette før. Men er hunden din stressa? Eller er den helt laidback? Kom til å tenke i dag at Diego må være det motsatte av det Balto var.. Han er den tryggeste hunden jeg vet om.. Tar jeg den med på buss,bil elns. så legger han seg ned etter 2 min. Hadde han med til byn på 17 mai, også satt jeg på en benk også tok det 2 minutt før han la seg ned. Han stresser ikke en plass. Litt herlig det.. Så hvordan er din hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 min er stressa når det passer den... hun gjør som hun vil.. er en rolig liten dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Tini er ganske rolig hun... Avslappende å være med henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Litt forskjellig. Inne er Romeo helt utrolig rolig(med mindre han vil ut ). På tur er'n som je vil. Vil je at'n skal dra og være skikkelig stressa, stresser je'n opp, vil je at'n skal være rolig og stille og gå rolig ved sida ta meg ber je'n om å gjøre det En herlig hund! Men hvis det er mange hunder rundt(som på utstillinger og ag stevner) blir'n så stressa at'n faktisk begynner å flasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Mine hunder er ganske rolige, men hender Zico blir litt hyper når det kommer folk og sånn da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Oscar'en min blir vimsete, ikke stressa, men han vimser, skal hilse på alle og virrer, Nena er rolig, hun hilser på alt men så er alt bare fryd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Kobra er veldig rolig, men hvis hun ikke finner meg flyr hun frem og tilbake og er skikkelig urolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar