Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


HHC

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

jeg skal og Rita skal stilles! :) gruer meg skikkelig for det er første gang hun stilles etter at hun kom til meg! og jeg har aldri stilt ut noen før, så veit ikke helt om jeg tør å gå med henne! hehe! litt flaut når hunden er kjempeflink og jeg er helt håpløs! :) men men! får vel en del hjelp av oppdretter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gud så flink jeg er til å ordne :rolleyes:

For dere som enda ikke har overnatting er Vormsund Golfhotell å anbefale, store rom, det var UTROLIG god plass og STORE bad! :lol: Og ikke så ille pris, og lett å ta med seg masse nugatti-tuber, sånne små syltetøy greier o.l fra frokosten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har noe ledig. Ca 8 km fra utstillingsplassen tror jeg det var :P

Åh, da skal du bo på samme camping som han her :P

Han har broren til Bella og en nydelig bernerhanne som heter Odin.

Hvor i Kongsvinger er utstillinga?

Noen som vet av et hotel/motel eller noe i nerheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da skal du bo på samme camping som han her :o

Han har broren til Bella og en nydelig bernerhanne som heter Odin.

Hvor i Kongsvinger er utstillinga?

Noen som vet av et hotel/motel eller noe i nerheten?

Så gøy :o

Utstillingen skal være i en hall som heter Kongsvingerhallen :o

http://www.kongsvingerhallen.no/

storhallen(1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da skal du bo på samme camping som han her :o

Han har broren til Bella og en nydelig bernerhanne som heter Odin.

Hvor i Kongsvinger er utstillinga?

Noen som vet av et hotel/motel eller noe i nerheten?

Som jeg sa, Vormsund Golfhotell vi bodde der under kongsvinger utstillinga i juni, vi kjørte vel i 5min eller noe ;p

990,- for dobbeltrom m/frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, Vormsund Golfhotell vi bodde der under kongsvinger utstillinga i juni, vi kjørte vel i 5min eller noe ;p

990,- for dobbeltrom m/frokost!

å, så ikke det før nå jeg :)

Men det blir så vi ligger på samme camping som Line :wub:

Så sitter vi på med han jeg nevnte istad bortover til utstillinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt på unge, håpefulle, men vet ikke om det kommer nok pels... Men bedre å ikke stille, enn å sitte hjemme å se på pelsen som plutselig kom...

Skal bo hos min bror. Greit å spare litt hvis man kan, for regninga for rommet til Hamar er allerede kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...