Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 haha! etterpå trodde jeg at jeg skulle dø! spesielt når jeg skjønte at hun ene sykesøsteren kjente morra mi! :/ ..kanskje de er i samme strippeklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Haha! går det ann - det var vel på "punk"-tida di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Hehe, strippere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 ja,det var vel i min litt ville periode.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Julie: hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Hahahaha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Jeg leste nettopp at det også skal hjelpe om en tar på tomat og lar den ligge en halvtime, gni saften utover liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Jeg leste nettopp at det også skal hjelpe om en tar på tomat og lar den ligge en halvtime, gni saften utover liksom. Æsj! Men litt rar metode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 BCG`n min var helt fin før idag... da var den ganske flat og fin, men nå har det blitt en stor ekkel klump som mange i klassen min fikk... æsj. tror det er pga sola. vi fikk beskjed om å ta plaster på BCGn vi for å beskytte det mot sol for ellers så kunne vi risikere at arret ble rødt for alltid, men om det var sant vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 ja det er sant, var hos legen å sjekka det og han sa man må ha plaster på det... men det gidder ikke jeg for da får jeg sånn stygg hvit plekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2005 Æsj! Men litt rar metode Så lenge det funker så er det greit for meg, men jeg har ikke prøvd det personlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar