Heidi Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Jeg syns ikke der er mange hunder som er stygge. Men denne må jeg faktisk si ja til.. Man skulle tro at de hadde gjort noe med denne hunden, for den ligner ikke en helt normal hund. Hehe.. Hva syns dere? Litt rart og holde sånne konkurenser også da. Verdens styggeste hund. Hehe. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=300239 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Nå er jo ikke amerikanerene helt tamme heller, så dette påfunnet forundrer meg ikke et fnugg... -og tviler på bildet er manipulert faktisk - det er nok bare tatt i akurat "rette" øyeblikk...hihih - den bikkja mangla både tenner og syn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 HJELP! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 *grøss* Håper jeg ikke drømmer om den der i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmalover Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Jeg ble skikkelig skremt jeg :oops: Bare klikket meg ut.. FY F**N!! EKKELT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 ouæ... den var ekkel! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 ÆSJ.... stakkars beist :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Eh, synes egentlig ikke så mange hunder er stygge jeg, men den der!!! Hjælp (Huff stakkar vovva men) Nei, den var nesten for stygg til å synes synd på... Nei huff, det var slemt sagt... :oops: Men pen var den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 sikkert amerikanere som fant på det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 hahaha..., Unskyld meg!!! *ler så jeg griner* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 kan ikke fordra amerikanere generelt... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Har aldri sett en hund som jeg syns er stygg. Men den der ble jeg nesten skremt av når jeg så bildet.. Ikke no pen hund nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 stakkars dyr. kan jo ikke se ut sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 stakkars dyr. kan jo ikke se ut sånn Plastik operasjon.. De driver jo på med det på dyr i Amerika.. Off, nei.. Så lenge hunden ikke har det vondt så gjør det jo ikke noe om at den ser sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Synes huden så veldig rar ut, så jo ut som den hadde problemer med huden eller noe? Og øynene, er han blind kanskje? Synes ikke han var direkte pen, men han hadde jo sin sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Styggeste hunden jeg har sett hvertfall... herregud... verre enn shar pei, den der var skadet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2005 Æsj så ekkel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiffa Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Hjeelp!! Hadde jeg møtt den på gata hadde jeg skreket... :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Tenk å våkne med den i senga en morgen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Huff å huff..... Den ser jo ut som et missfoster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Stakkars, men ikke at jeg skjønner hvordan noen klarte å kjøpre den - trodde det var en forcokst rotte eller en død hund som var blittl agt i lake :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 stakkars... den så ikke ut som om helsa var den beste heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Styggeste hunden jeg har sett hvertfall... herregud... verre enn shar pei, den der var skadet! Hehehe Går det an at du syns noen hund er styggere enn SP?` Men hunden ser ut som om den har hudproblemer og masse annet. Og det ser ut som om bildet er tatt akkurat når den klødde seg så den har sikkert kommet med en rar grimase i sammenheng med det... Men den var mindre pen jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Usj den minnet meg om en av de slemme i Greminlings...stakkars hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Hehehe Går det an at du syns noen hund er styggere enn SP?` Men hunden ser ut som om den har hudproblemer og masse annet. Og det ser ut som om bildet er tatt akkurat når den klødde seg så den har sikkert kommet med en rar grimase i sammenheng med det... Men den var mindre pen jah Du minner meg om pappa = "Ingenting smaker "dritt" - det er mindre godt....." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar