Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i frognerparken, oktober

Toller

Recommended Posts

Hei dere!

Nå får jeg snart valpen min! Derfor så lurte jeg på om det kanskje var noen som ville bli med til frognerparken på hundetreff. Slutten av september eller oktober? Hadde vært veldig koselig om lille Phoebe kunne få møte noen flinke voksne hunder (eller valper da så klart) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Fant ut at jeg hadde satt dato midt i høstferien (1.oktober). Kan vi ikke ta enten lørdagen eller helgen før eller etter? For på søndag 1.oktober reiser jeg og Phoebe til Bergen.

Tenkte vi kunne det :)

Er litt usikkert når vi skal til Bergen nå, og om vi i det hele tatt skal. Hvis hun er for stor til å ligge i den lille reise bagen så vet jeg ikke om jeg orker...

Men Da sier vi lørdag dagen før 01.oktober da dere! Er det 30.?

EDIT: Her har jeg greid å quote meg selv :) Mente egentlig å quote hun som foreslo lørdag 30. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også skal slenge meg på for en gang skyld.

Prince er jo valp, og han ville elske å treffe andre valper, og andre hunder :)

Prince er jo ca. like gammel som Cleo, Ninni-BSTS :P

Jeg synes bare det virker litt "skummelt" også :) Jeg er jo av den litt sjenerte typen da, men kan jo prøve å kvinne meg opp, og satse på at ikke dere er ALTFOR skumle :P Hvor gamle er dere? Jeg er bare 16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også skal slenge meg på for en gang skyld.

Prince er jo valp, og han ville elske å treffe andre valper, og andre hunder :)

Prince er jo ca. like gammel som Cleo, Ninni-BSTS :P

Jeg synes bare det virker litt "skummelt" også :) Jeg er jo av den litt sjenerte typen da, men kan jo prøve å kvinne meg opp, og satse på at ikke dere er ALTFOR skumle :P Hvor gamle er dere? Jeg er bare 16 :)

Jeg er også 16 og av den beskjedne typen.

Min går forresten helt greit med valper, men kan si fra hvis det blir for voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 16, og er av den sjenerte typen. Men jeg kjenner jo Jeanette (toller) godt da, også kjenner jeg Cathrine (goJJo). Men er jo kjempe morro å bli kjent med nye hundefolk på min alder da :) Har også snakka endel med Sonja (nikki027) på msn. Vi kommer uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...