Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom og hundemat


Carina

Recommended Posts

Hei Moghrebi!

Litt på siden dette kanskje men...

Jeg leser alt jeg kommer over om råforing og vom&hundemat for tiden, og så tilfeldighvis at du er med i en gruppe som bestiller store kvantum med vom&hundemat i Oslo. Jeg har selv to stk store dobermann så hvis jeg skal starte med råforing så vil det jo gå unna en del <_< Er det noen mulihet for å slenge seg på dette innkjøpet deres? Kunne du fortalt meg litt om hvordan det fungerer og priser osv? Bor selv i Trondheimsveien 5... Takker inderlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn - jeg ville ikke kjøpt mat hos en person som lagrer maten noen dager før han fryser det ned - det er en grunn til at Magne selv kun leverer frossent for, der kjøres foret fra kverna og rett i fryseren - med unntak av det som er bestilt ferskt samme dag.

Råvarene som brukes i foret er fryst før det brukes - det bør derfor fryses igjen umiddelbart etter laging for å være ferskt. Vom og Hundemat skal IKKE under noen omstendigheter lukte - da er det skjemt, det skal lukte som kjøttdeig og intet annet.

Helt enig med BP.

Noen som vet hvor lenge det er ok at det ligger i kjøleskapet ? Har hørt alt fra 3-5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...