Gå til innhold
Hundesonen.no

Har Noen Golden Retriever?


Basse

Recommended Posts

Takk for tipset!! Har i alle fall signert gjesteboken hennes og tipset om hundesonen! :lol: til Cavaler& Collie: er i gang å sender tips nå... Tar litt tid men,... hehe, må jo gå inn på de hver for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå offesielt sendt privatmelding til alle som sa de var interresert i golden! *Psjo* Det tok sin tid! Brukte ca 2 timer!!! Sliten jeg nå... Hehe... Men kanskje det er verdt det! Får håpe noen blir interresert i alle fall! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Basse! Nå det er HER fra denne tråd du fik ideen til at sende meldinger hos Canis, tjah.. det virkede da, for nu er jeg her.

Jeg må dog desværre skuffe dig med, at jeg ikke har Golden, men derimod en rød engelsk Cocker, Tika, på 3 år og en sort/hvid Cocker/Springer blanding ved navn Balder.

At jeg havde Golden på min liste hos Canis, skyldes at jeg er meget glad for denne skønne race (har kendt/kender temmelig mange af dem).

Har lidt halvtravlt lige i denne weekend, men syntes lige du skulle vide at dit 'fiskeri' har virket!

venlig hilsen

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!!! Kosli å høre at det funket!!! :lol: Jeg sa jo at du ikke trengte å være golden eier, men interresert.. Men trenger sårt noen golden eiere å da!!! Velkommen er du uansett!!! :D Håper (og tror) du vil trives!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har golden!!! Er jeg den eneste som har det her eller? Var i hvert fall du Basse som fikk meg hit! Har vært her før da, men fikk liksom aldri surra meg til å registrere meg... Men, nå har jeg jo gjort det så da er det en golden eier her i hvert fall. Hvis ikke det er flere da? Har aldri helt fått med meg om du har golden eller ikke jeg Basse. Har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Karris: Tror det er en til med golden her, fikk lokket noen goldeninterreserte hit... Nen er ikke sikker, håper i alle fall at om det er noen med Golden Retriever så skriver de seg på her, og nei, jeg har ikke Golden, men eeeeelsker dem! Har kjeeempelyst på en! Men mamman min er alergisk, så da går ikke det akkurat... Men er litt på utkikk etter noen fine allergivennlige raser nå da.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, ble lurt hit jeg også. Har jo ikke golden nå, men har hatt 2 herlige goldengutter som jeg savner ofte og kanskje om noen år så kan det fort hende at jeg sitter med en golden igjen. Har hvertfall sagt til meg selv at når jeg får meg unge® så skal jeg ha en golden igjen. Men nå har jeg jo falt helt pladask for tolleren og har lyst på en til så vet ikke helt hvordan dette blir. Må bytte ut bilen min hvertfall hvis jeg skal ende opp med 2tollere, en schæfer, en golden og en unge eller 2:) Også har jeg jo lyst på en grand danois også men uffamei, da må jeg flytte også for å få plass:)

Kanksje rett og slett kjøpe en hestehenger til å ha bikkjene i etter bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ELSKER golden jeg og'! hehe, jeg vil også ha en gyllen Golden! Må vel utenlands for å skaffe gyllene golden nå men... hehe.. Ja jeg og.. begynner å falle for flere og flere raser her... :P meeen får nesten sterelisere de da, så det ikke oppstår en haug med blandinger (eller bare passe litt ekstra på når jentene har løpetid da, det er selvfølgelig en mulighet som jeg sikkert kommer til å gå for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...