Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange er det her inne som ikke har hund?


Basse

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

hei! Min far er utdannet akupunktør og har drevet med det i litt over 25 år... Han har behandlet mange med allergier, bl.a min egen bror - som VAR allergisk mot dyr. Han har hatt rundt 100 tilfeller hvor folk har kommet til han og de har vært allergiske mot dyr, og tro det eller ei, men alle de han har behandlet er ikke lenger allergiske. Etter 4-5 behandlinger har allergien forsvunnet. Akupuntur er ikke særlig kjent da, men når man først lærer seg litt om det blir man forbauset over hvor fasinerende det er. Min har til og med hatt en mann som ble lam fra navlen og ned i en bilulykke til behandling. Denne fyren hadde sittet i rullestol i over 40 år. Etter 2 behandlinger med akupunktur kastet han rullestolen og gikk på krykker! Han kunne bevege den ene foten, hendene, tærene m.m

Det er egentlig helt utrolig hva akupunktur kan gjøre. Det kan normalisere nesten alt (astma, allergier, noen sykdommer, slapphet, rusproblemer, migrene, ryggsmerter og alt en måtte finne på). Men nå skal jeg ikke holde foredrag om akupunktur, men jeg syns det er SÅ fasinerende at jeg holder på å utdanne meg som akupunktur på dyr (HAHA!! Jeg får gjøre det gratis :D ) og jeg øver og behandler egne dyr:-) Cita går sjelden på legemidler, for jeg har behandlet henne mot ørebetennelse, slapphet, lite underull til og med og alt som måtte feile henne! Når Balder bare hadde noen uker igjen klarte han ikke gå i trapper engang. Jeg satte nåler på han en kveld, og mesteparten av smertene forsvant + at han LØP opp trappene.. Han var en mye gladere hund. Desverre går ikke en albueleddsatrose an å helbrede på noen måte, så vi måtte jo avlive han ;)

MEN det jeg ville frem til med alt dette er at du burde ta moren din med til en akupunktør! ikke alle akupunktører klarer å få det til, men finner du den rette og flinke - så blir din mor kvitt allergien og du kan få den golden retrieveren du ønsker deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestemor har bevegelses vansker i høyre arm og bein pga slag. Hun er også litt skeiv i ansiktet pga det. Tror du akupunktur kunne hjulpet henne til å kunne gå normalt igjen?

Min stemor tror hun er veldig allergisk mot hund fordi hun begynner å klø sinnsykt i nesen når hun møter hund og øynene klør også. Hun klarer ikke være i samme rom uten at de er smurt med "petal cleanse" men de finner ikke allergi i prøvene hun tok på sykehuset så EGENTLIG er hun ikke allerigisk men hun reagerer likevel :? Kunne akupunktur hjulpet henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jepp, jeg bor i Bergen:-)

Jeanette: Akupunktur går ut på å normalisere, og bevegelsesvanskene burde vel i hvert fall bli bedre med akupunktur. Men det fins jo også andre måter enn akupunktur:-) Det er også noe som heter moska (jeg driver med det - for det har med kinesisk medisin å gjøre :-k ), og det stikker ikke:D Hehe.. Da tar man en tobakklignende greie - tenner på slik at den gløder og holder den over noen punkter i huden slik at det sviiiir (men så fjerner man den med en gang det begynner å svi da, før man tar den tilbake igjen).

Har du royka!!???¿¿¿

Veldig mange unge begynner å røyke. Jeg har røykt veldig, veldig mange ganger, men heldigvis ikke røykt fast noen gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

var ung og dum tretten åring... haha... Gjorde mye dumt som jeg ikke skal nevne :lol: da blir dere skremt

Se hvordan jeg så ut som 12-13 åring:

x1pbhy6ku2zwe5gcm7xzhbouf5r3lo.jpg

Da jeg ble fjorten så jeg dobbelt så ille ut... hadde 13 piercinger alt i alt... også var jeg bleik som et spøkelse.... hoho... ødela håret mitt totalt. Hadde råttne dreeds og alt slags drit..... hoho :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Katarina: det var ikke vondt, bare masse blod og griseri... hehe :lol: har ikke mye bilder fra den tiden... mamma er den som pleier å ta bilder og hun syns jeg så så motbydelig ut at hun tok ikke mange for å si det sånn! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

ja, hadde fler i armen... var det letteste stedet å pierce uten å bli oppdaget. Var egentlig ikke sååå vondt... så ikke at den var blitt dradd ut før en stund etterpå :oops: var så opptatt med treningen.. piercing i armen er et dumt sted å ha, for du støter alltid borti den... derfor var jeg vandt til å det gjorde vondt hvis noen kom nærat. derfor trodde jeg ikke den hadde løsnet... Ung og dum var jeg.. er vel fortsatt ung og dum, men har lært litt da!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...