Nirm Skrevet 2. September 2006 Rapporter Share Skrevet 2. September 2006 Knis, lykke til:p Men hadde han vært i live så.. *smelt* (Jeg tilhører forresten skaren som tror at Cortney Love bestilte mordet på han.. Altfor mye som ikke stemmer.. hoho) Må ikke du være gledesdreper her da. Er jo snakk om drømme partnere, og da kan man jo drømme så mye man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundeboms Skrevet 4. September 2006 Rapporter Share Skrevet 4. September 2006 hvorfor ikke heller beskrive en drømmepartner du "drømmer" om.. ikke en kjendis du aldri får.. jeg synes det er viktig med sjarm, øyne, noen like interesser, ærlig, pent smil, morsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Knis, lykke til:p Men hadde han vært i live så.. *smelt* (Jeg tilhører forresten skaren som tror at Cortney Love bestilte mordet på han.. Altfor mye som ikke stemmer.. hoho) Vi møtes i drømmeland hver natt vi ass... :blush: Ot: anbefaler boka heavier than heaven (om du ikke allerede har lest den..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 6. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 hvorfor ikke heller beskrive en drømmepartner du "drømmer" om.. ikke en kjendis du aldri får.. jeg synes det er viktig med sjarm, øyne, noen like interesser, ærlig, pent smil, morsom.. Du vil nok aldri få akkurat den perfekte jenta heller Man taver det man haver.... I dette tilfellet - fantasien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 7. September 2006 Rapporter Share Skrevet 7. September 2006 Uten tvil Wentworth Miller fra Prison break..(Michael Scofield)' Ellers så ligger Jonny depp ganske høyt å da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 ojojoj...det er jo mange kjekkaser der ute jeg drømmer om...hehe men skal jeg plukke ut noen favoritter så nå det bli brad pitt i seven(utrolig kjekk der), Colin Farrel(liker litt bad boy!)keanu reeves i speed(digger han med kort hår!) og frodo(nå står det faktisk heelt stille hva ekte navnet hans er igjen)hvem kan motstå de blå dådyr øynene hans... og selvsagt sawyer i lost...han er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar