Baby Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Jeg skulle så gjerne hatt klistremerke av Cavalieren i ruby for å klistre på bilvinduet, men det er visst så og si umulig å finne. Er det noen som vet hvor jeg kan finne det? Isåfall rop ut... Neste gang dere er på dyrebutikken, ta en titt da vel? jeg hadde vært kjempetakknemlig for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Har ikke sett etter, men jeg tror de har en del slikt på www.zolos.no Og på utstillinger?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Ja, jeg vet.. har sett både på Zolos og på utstillinger, men jeg finner IKKE Ruby fargen. :? Ruby er rød for den som ikke vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Vet den dyrebutikken ved trondheim torg har veldig mange forskjellige, men husker ikke hva den heter. De har nettbutikk også, men du har kanskje sett der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Paws and Claws du mener? Har sett der ja, og de har ikke... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2005 Paws and Claws du mener? Har sett der ja, og de har ikke... :? Ok.. Var det jeg mente ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 Her er det hvertfall MYE cavalier ting... jeg har ikke sett gjennom alt, så jeg vet ikke om det er der... men det er jo verd et forsøk http://www.k9calendars.com/cavalier_king_charles2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 30. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 i ruby? hva slags farge er det da? :oops: kanskje de har på dyrebutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 i ruby? hva slags farge er det da? :oops: kanskje de har på dyrebutikken? Ruby er rød, sånn som Oscar. De har ikke på dyrebutikken vår iallefall. Her er det så elendig kundeservice at betjeningen lyver om at levrandører ikke har ting enda alle andre butikker i samme som bruker samme leverandør har det. De har høyere priser enn alle andre i samme kjede, de påstår ting ikke finnes for å slippe å bestille til kundene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 30. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 Vi måtte bare kjøpe blenheim til bilvinduene, fant ingen ruby Dårlig gjort at alt skal være i blenheim eller tricolor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 30. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 Vi måtte bare kjøpe blenheim til bilvinduene, fant ingen ruby Dårlig gjort at alt skal være i blenheim eller tricolor.. Er ikke ruby en ganske vanlig farge på Cavalier da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 lite tips hvis du skal bruke det i et vindu er å printe ut et bilde av en ruby cavalier også teipe det fra innsiden så det syns på utsiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 Er ikke ruby en ganske vanlig farge på Cavalier da? Nei, det er nok ikke det. Det er de og b&t som er mest sjeldne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 Har nå fått ordnet så de spesiallager til meg. Blir ikke helt som den andre, men nå har jeg iallefall av begge to da. Den som ligger dust i bakgrunnen er faktisk Oscar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2005 Så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2005 Åh! Den ble skikkelig fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar