Gå til innhold
Hundesonen.no

Feiring av sambos bursdag

Aya

Recommended Posts

Ja, nå nærmer 19årsdagen til samboeren min seg, og jeg er blank. Har lyst til å finne på noe som en natt på hotell o.l., men jeg finner lite.. Trenger noen tips! Hvordan feire denne dagen på best mulig måte? Det skal være en overraskelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer for litt sånn tradisjonell ting jeg. Lage god frokost til han om morgenen, så gjøre noe han har lyst til etter frokost. (gå tur, fiske, hva han enn liker) så på ettermiddagen drar på restaurant og spiser god middag og etter middag drar hjem igjen og spiser god kake og åpner pakker. Så kanskje se en film og spise godis på kvelden. *kanskje jeg gjengir hva jeg selv kunne ha likt? :) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer for litt sånn tradisjonell ting jeg. Lage god frokost til han om morgenen, så gjøre noe han har lyst til etter frokost. (gå tur, fiske, hva han enn liker) så på ettermiddagen drar på restaurant og spiser god middag og etter middag drar hjem igjen og spiser god kake og åpner pakker. Så kanskje se en film og spise godis på kvelden. *kanskje jeg gjengir hva jeg selv kunne ha likt? :P *

det hørtes flott ut, om jeg hadde fått DET til bursdag hadde jeg nok hvert verdens lykkeligste den dagen :)

Aya: syns du kan spare den planen om overnatting på hotell til en "stor" dag, om du skjønner, f.eks 20 års dagen, det er jo jubileum på en måte.

Og følge djervkvinnens tips denne gangen :D

Er du heldig med været så er jo piknik koselig på et sted man kan være litt alene. Nå syns jeg planlagt telttur, med piknik, og kose seg litt, fiske og ha det gøy ut høres kos ut jeg. Men nå aner jeg ikke åssen typen din er heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer 19årsdagen til samboeren min seg, og jeg er blank. Har lyst til å finne på noe som en natt på hotell o.l., men jeg finner lite.. Trenger noen tips! Hvordan feire denne dagen på best mulig måte? Det skal være en overraskelse..

Lag en skattejakt/rebusløp. Legg igjen hint som fører ham litt rundt omkring som tilslutt fører ham til deg på piknik/restaurant/hotellrom/fjelltopp eller noe annet som passer både dere og lommeboka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Jeg skal jammen arrangere hans drømmedag, selv om det innebærer at jeg må se The Dukes of Hazard med the lovely Jessica Simpson (urk) i en av rollene.. Knis, Marianne, jo, det hadde jo vært en god idè.. Om du ser bort i fra at vi har vegg til vegg teppe, valp og bor sammen med en annen jente? :) *ler* Nå, over til planleggingen av hans drømmedag, det blir morro! Hmm.. Tror vi må gå på resteurant hvor han får en biff, det elsker han.. og kanskje.. hmm. Kino? Øl og reker på bryggekanten? Tusen takk for tips, folkens=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, Marianne, jo, det hadde jo vært en god idè.. Om du ser bort i fra at vi har vegg til vegg teppe, valp og bor sammen med en annen jente? :) *ler*

Bagateller snuppa mi, bagateller! Be henne ta med ser Felix ut! Problemet løst! :D Og vegg til vegg teppe? Du må jo sette kaka på en "tralle" da, med hjul! Problemet løst igjen! B) *Flir* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Samtlige linker til prøv/bestill går til samme side, som ser slik ut: 
    • Først. Aldri la barnet klemme hunden hunden har vist usikkerhet rundt barnet og da kan en klem fort føre til bitt!  Har selv 3 barn, to bhg barn.  Når valpen bjeffer på barna, prøver jeg med avledning.  Men.. Hunder gir fra seg mikro signaler, for å vise redsel, uro, aggresjon ect. Mye tror vi er søt relasjon mellom barn og hund, men det er d sjeldent. Barn beveger seg og oppfører seg uforutsigbar for hunden dar av ofte litt skummelt for hunden.  Jeg hadde fått inn en skikkelig hundetrener, noen som kan hund. For å se på forholdet, hjelpe deg å lese hunden.  Min valp/unghund er i valpebingen når det er bråk i hjemmet. Hunden trenger ikke å engasjere seg i leken og barna fortjener å leke fritt uten småbiting/bjeffing.  
    • Vi fikk oss valp for litt over en uke siden. Har en sønn på 4,5 år. De første tre dagene var valpen veldig redd barnet. Det har gått seg til og valpen klarer stort sett å legge seg i buret, eller sengen for å sove i samme rom på tross av barnelek eller dans. Får ligge i fred, selvfølgelig.   Valpen snuser på barnet og er nysgjerrig innimellom når barnet er rolig, og ikke viser valpen interesse.    Til tider bjeffer valpen på barnet mitt. Jeg prøver å overse, opptre normalt for å vise at det er ufarlig når barnet leker og/eller er litt høylytt.    Vi trener med godbiter og lykkes med det innimellom ved at valpen tar godbit i hånden til barnet.    stort sett bryr ikke barnet seg om hunden. Men ved legging har det vært vanskelig å forhindre en klem, og rolig klapping, etterfulgt av en godbit mens jeg har hunden i fanget mitt. Barnet får ikke bære valpen, og får heller ikke ha den i fanget før den eventuelt blir trygg på barnet.    Syns det er vanskelig. Vil ikke kjefte for mye på barnet, men vil heller ikke ødelegge for valpens erfaring med barn. Er det håp for at dette kan bli bra? 
    • Hvor klikker du? Kan du legge inn skjermbilde? Det fungerer problemfritt for meg, og jeg blir sendt til doggiebag.no
    • Vil bare meddele at jeg ikke får til å bestille DoggieBag. Blir bare sendt til en blank side med logo øverst, ellers tom. Hjelper ikke å vente eller oppdatere. Siden er bare blank under logoen. Chrome nettleser på Android. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...