Gå til innhold
Hundesonen.no

Chihuahua, kjendiser og hundehold


Mirai

Recommended Posts

hehe.. Ja, sånn er det jo uansett hva kjendisene skaffer seg. Det er bare det at det er så mye verre når det handler om et levende vesen! Hadde det ikke vært bedre om de bare hadde hatt ordentlige kosebamser i stedet? Det er jo det de bruker dem til uansett, mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt irritert over de kjendisene  :evil:  :D  de får hund til å se ut som et leketøy.... det er utrolig mange useriøse folk som bestiller Chi nå for tiden.... Min mening er at Chihuahuaen er en hund, selv om den er liten og søt. Jeg mener den burde få litt mer respekt.... syns det er helt fælt at den blir fremstilt som en kosebamse, eller veskepynt.....  :evil:

Jeg synes man ikke burde lage saa verdens-omslaget film av hunder, katter ... osv..

Det vil bare skje det samme som skjedde med "101 Dalmatinere" Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

masse useriøse folk som syns de var så søte ville kjøpe dem :evil: :D

Dalmantineren er egentlig en veldig krevende hund som ikke egner seg for nybegynnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..la oss tenke.

70 millinoer barn ser 101 dalmantinere. 70 millioner barn ser søte små hunder som er smarte. 70 milloner barn maser på foreldrene om en sånn søt, liten og smart hund som bare er snill. 40 millioner barn har foreldre som sier jaaaaadaaaa!

DALMANTINEREKSPLOSJON!! Eller... vet jo ikke helt hva som skjedde, men.. Jeg hadde hvertfall lyst på en da jeg var liten og så filmen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!! Hihi. Husker jeg og en venninne pratet om det når vi var mindre, at hvis vi hadde fått 101 dalmatinervalper "skulle vi dele" :lol:

Nå er jeg veldig spent på hvordan dere ville delt den valp nr. 101 ;)

LITT off-topic kanskje...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det én chihuahua jeg syns synd på så er det bikkja til britney spears. Den er bitte liten valp enda og hun tar den med seg p premierer og oscar utdelinger. Den ser livredd ut! Også tror jeg ikke at alle blitzene rundt henne gjør saken så mye bedre. Folk skriker åg skråler "britney få et bilde a!" stakkars STAKKARS valp. Det er jo som å ta med seg et spebarn! :lol:

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg sier, de tenker ikke over dyrene, de har dem kun fordi det ser bra ut. Eller pent. Eller søtt. Eller kult.

Blir som med rike barn som har hest/ponni, de steller aldri hesten selv, de tar den imot på ridebanen og leverer den til stallhjelpen etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser som skaffer seg sånne små hunder til å ha i veska, kjøper seg ikke hund.. de får seg en baby! [-X Det er helt sprøtt spør du meg... Små hunder er jo faktisk hunder det også! Ikke små dullete babyer som ikke skal kunne gå på de fire beina de har fått..! blir så sinna Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendiser som skaffer seg sånne små hunder til å ha i veska, kjøper seg ikke hund.. de får seg en baby! [-X  Det er helt sprøtt spør du meg... Små hunder er jo faktisk hunder det også! Ikke små dullete babyer som ikke skal kunne gå på de fire beina de har fått..! blir så sinna Flaming

Ja, de bare tar den frem under bildene - så, når de kommer hjem er det rett til tjenerne :D

Eller jeg kaller det nå mer et kosedyr Flaming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...