Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger tips

Gronnis

Recommended Posts

Foreløpig bruker jeg frolic, men det funker ikke så bra hele tiden (må variere litt). Så jeg lurer på hva annet jeg kan bruke som er billig og holder seg lenge? Hun er veldig glad i pølse, og det er jo billig men det holder seg ikke lenge i kjøleskapet (og det tar så lang tid å fryse ned og tine det opp igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodpølse - litt klissette om du gir den rå, men del den i passe store terninger og stek den en stund, og du har en billig godbit, som holder seg leeeenge ;)

Vanlig mat fungerer jo supert på hunder, hvertfall om det er kjøtt i. pølse, fiskepudding, brød, leverpostei på tube er jo en hitt..

Så har du andre fòr. Dra til dyrebutikken e se om de har prøveposer, så tar du med deg noen slike og ser hva hunden liker. Gratis er det og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha noen som er billige og holder lenge så er jo Doko godbiter bra.(? heter det det? så det bare på canis=P)

Er vel litt kjedelig for hunden, men hvis man blander litt med andre godbiter, eller ikke har det så lenge om gangen så funker det iallefall for meg=) Også må man jo brekke de opp litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pose med Olivers training bites på Bjerke, og Tinka elsker dem! Veldig fin størrelse om man deler dem i to.

Se etter pølser på tilbud (jeg veit at ICA har pølser på tilbud i morgen, men jeg er ikke sikker på om det gjelder hele landet).

Jeg bruker doko-godbiter en del, men de funker kanskje ikke så bra om man ikke har en altetende labrador.

"Myke kjøttbein" fra Smart er også praktiske, og gode om man skal tro på Tinka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig bruker jeg frolic, men det funker ikke så bra hele tiden (må variere litt). Så jeg lurer på hva annet jeg kan bruke som er billig og holder seg lenge? Hun er veldig glad i pølse, og det er jo billig men det holder seg ikke lenge i kjøleskapet (og det tar så lang tid å fryse ned og tine det opp igjen)

Så lenge du deler opp pølsene i passelige godbit biter, før du fryser dem, tar det ikke lange tiden å tine de igjen.

Ellers har du jo doko'ene som allerede er nevnt over her. Dette er tørkete leverbiter som holder seg lenge. Er en vinner her i huset iallefall. de har de i de fleste dyrebutikker.

Ellers kan du jo kjøpe fersk storfelever i butikken og lage den til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...