_aussie_ Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 ja, i morra skjer det. Jeg flytter for å begynne på skole oppe i Ål, like ved Gol. Jeg gruer meg så utrolig mye! Jeg kommer ikke til å passe inn.. har bare lyst å legge meg ned og aldri våkne igjen.. Angrer for at jeg søkte der.. Å en uke etter skole start skal vi på telttur?! hjeelp
Tine Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 Det går nok kjempe fint skal du se, du treffer masse nye folk som du blir venner med... Flytter selv om en uke og jeg gleder meg faktisk Tror nok at det kommer seg etterhvert som du blir kjent med folk og blir kjent med plassen
_aussie_ Skrevet 19. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2006 Det går nok kjempe fint skal du se, du treffer masse nye folk som du blir venner med... Flytter selv om en uke og jeg gleder meg faktisk Tror nok at det kommer seg etterhvert som du blir kjent med folk og blir kjent med plassen Ah, takk for det.. Er bare så utrolig nervøs Hvor skal du flytte da?
TineSimbaNana Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Det kommer nok til å gå bra Hvordan har det gått hittil forresten??
SiljeKito Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Det er nok bare nervene som har fått overtak, det går nok så bra så! Er det videregående?
Tine Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Ah, takk for det.. Er bare så utrolig nervøs Hvor skal du flytte da? Skal flytte til Stavanger for ett år, funnet meg en fin leilighet til meg og Gizmo Hvordan har det gått til nå da?
_aussie_ Skrevet 22. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2006 det går bra, men om kvelden/natta er det litt skummelt.. er alene i det store huset, Luna har ikke kommet opp enda. Klassen er veldig liten da, vi er 4 stykker nå.. Skal være 7 da. Åsså er jeg den eneste jenta som er inni klassen, for hun andre følger eget opplegg..
Tine Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 det går bra, men om kvelden/natta er det litt skummelt.. er alene i det store huset, Luna har ikke kommet opp enda. Klassen er veldig liten da, vi er 4 stykker nå.. Skal være 7 da. Åsså er jeg den eneste jenta som er inni klassen, for hun andre følger eget opplegg.. Hehe hadde nok blitt litt redd i huset jeg og ja Du blir sikkert kjent med noen på skolen også, blir nok bra det sikkert
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar