Gå til innhold
Hundesonen.no

Flytte i morra

_aussie_

Recommended Posts

Skrevet

ja, i morra skjer det. Jeg flytter for å begynne på skole oppe i Ål, like ved Gol. Jeg gruer meg så utrolig mye! Jeg kommer ikke til å passe inn.. har bare lyst å legge meg ned og aldri våkne igjen.. Angrer for at jeg søkte der.. Å en uke etter skole start skal vi på telttur?! ;) hjeelp

Skrevet

Det går nok kjempe fint skal du se, du treffer masse nye folk som du blir venner med... Flytter selv om en uke og jeg gleder meg faktisk ;) Tror nok at det kommer seg etterhvert som du blir kjent med folk og blir kjent med plassen ;)

Skrevet

Det går nok kjempe fint skal du se, du treffer masse nye folk som du blir venner med... Flytter selv om en uke og jeg gleder meg faktisk ;) Tror nok at det kommer seg etterhvert som du blir kjent med folk og blir kjent med plassen ;)

Ah, takk for det.. Er bare så utrolig nervøs ;) Hvor skal du flytte da?

Skrevet

Ah, takk for det.. Er bare så utrolig nervøs :) Hvor skal du flytte da?

Skal flytte til Stavanger for ett år, funnet meg en fin leilighet til meg og Gizmo :D Hvordan har det gått til nå da?

Skrevet

det går bra, men om kvelden/natta er det litt skummelt.. er alene i det store huset, Luna har ikke kommet opp enda. Klassen er veldig liten da, vi er 4 stykker nå.. Skal være 7 da. Åsså er jeg den eneste jenta som er inni klassen, for hun andre følger eget opplegg.. :)

Skrevet

det går bra, men om kvelden/natta er det litt skummelt.. er alene i det store huset, Luna har ikke kommet opp enda. Klassen er veldig liten da, vi er 4 stykker nå.. Skal være 7 da. Åsså er jeg den eneste jenta som er inni klassen, for hun andre følger eget opplegg.. :)

Hehe hadde nok blitt litt redd i huset jeg og ja ;) Du blir sikkert kjent med noen på skolen også, blir nok bra det sikkert :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...