Gå til innhold
Hundesonen.no

Flytte i morra

_aussie_

Recommended Posts

ja, i morra skjer det. Jeg flytter for å begynne på skole oppe i Ål, like ved Gol. Jeg gruer meg så utrolig mye! Jeg kommer ikke til å passe inn.. har bare lyst å legge meg ned og aldri våkne igjen.. Angrer for at jeg søkte der.. Å en uke etter skole start skal vi på telttur?! ;) hjeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok kjempe fint skal du se, du treffer masse nye folk som du blir venner med... Flytter selv om en uke og jeg gleder meg faktisk ;) Tror nok at det kommer seg etterhvert som du blir kjent med folk og blir kjent med plassen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok kjempe fint skal du se, du treffer masse nye folk som du blir venner med... Flytter selv om en uke og jeg gleder meg faktisk ;) Tror nok at det kommer seg etterhvert som du blir kjent med folk og blir kjent med plassen ;)

Ah, takk for det.. Er bare så utrolig nervøs ;) Hvor skal du flytte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra, men om kvelden/natta er det litt skummelt.. er alene i det store huset, Luna har ikke kommet opp enda. Klassen er veldig liten da, vi er 4 stykker nå.. Skal være 7 da. Åsså er jeg den eneste jenta som er inni klassen, for hun andre følger eget opplegg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra, men om kvelden/natta er det litt skummelt.. er alene i det store huset, Luna har ikke kommet opp enda. Klassen er veldig liten da, vi er 4 stykker nå.. Skal være 7 da. Åsså er jeg den eneste jenta som er inni klassen, for hun andre følger eget opplegg.. :)

Hehe hadde nok blitt litt redd i huset jeg og ja ;) Du blir sikkert kjent med noen på skolen også, blir nok bra det sikkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...