Gå til innhold
Hundesonen.no

Driver du med kaninhopping?


ingrid_92

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

ja :D Hopper i Nkhlf og Sokh

Ka er forskjellen på NKHLF og NKHF egentlig? bortsettfra at NKHF er tilknytta til NKF?

og ka er poenget med å ha 2 forskjellige lands-foreninger? :D

skjøl er eg medlem i NKHF. da kommer vi vel aldri til å få konkurrert mot kverandre heller :(

Kaslags klasser er kanina/kaninene dine i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ka er forskjellen på NKHLF og NKHF egentlig? bortsettfra at NKHF er tilknytta til NKF?

og ka er poenget med å ha 2 forskjellige lands-foreninger? :D

skjøl er eg medlem i NKHF. da kommer vi vel aldri til å få konkurrert mot kverandre heller :P

Kaslags klasser er kanina/kaninene dine i?

Forskjellen mellom Nkhlf og Nkhf er kort fortalt at Nkhlf driver med hopping ,mens i Nkhf er det både hopping og utstilling. Du lese mer om hvorfor det er to landsforeninger Her :P

Mine kaniner er i vanskelig , lett og middels :P

jeg vil begynne med kanin hopping på mine.. hva var hjemmesiden til de på vikersund igjen?

Nkhlf sin hjemmeside finner du linker til klubbene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å hoppe.. var på en kanin utstilling der da var noen hyggelige jenter som visste meg litt av hvert, åssen man skulle gjøre det osv. så nå har jeg bestilt noen hindere ihvertfall.. :D

Synd at det ikke er en hoppeklubb i Drammen <_<

bor jo bare ca. en halvtime unna vikersund da, men ikke bare bare å komme seg ut når man ikke er gammel nok til å ha lappen eller bil ennå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ikke nå lenger, men i maaange år tidligere.. Er så "gammel" at jeg var med på landsmøtet da NKHLF brøt ut (jeg var NKHF'er- stilte ut og, nemlig), og har vært med på NM siden leenge før systemet med pinner og klasser kom;) Savner det veldig, men da min fantastiske dalmisrex Charmin Boy døde, så orket jeg ikke fortsette.. Jeg savner kaninhopping, da, er veldig morro, spesielt opp i klassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Drev med det før hele sullamitten ble splitta opp i to deler. Begyner å bli noen år siden, savner det litt... Men tror ikke jeg kunne tenke meg å begyne igjen så lenge det tullet med to landsforeninger foregår.

NKHLF er lagt ned nå da, så nå er det bare NKHF som fortsatt er i drift :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...