Gå til innhold
Hundesonen.no

Filmer du gråter av :)


magicka

Recommended Posts

Jeg er ikke av typen som sipper til alle triste filmer, MEN, den grønne mil, der kommer det alltid noen tårer på slutten, når den snille helbrederen blir uskyldig dømt til døden.

OG fra jeg var liten, og enda :P , griner jeg til Alfred Kvakk, når hele familien hans blir drept i bilulykken, og han er alene i verden bortsett fra sin beste venn Muldvarp... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Hehe.... Nå vet jeg ikke, men når jeg var mindre syntes jeg Løvenes konge var så trist når faren til Simba ble drept, og jeg syntes Lillefot også var trist når moren døde.

såå enig! bare at jeg syns det er like trist enda... :huh:

jeg griner altfor mye av filmer! griner tilogmed hvis det er skikkelig fint! off jeg er håpløs! griner fortsatt på Titanic! hehe!

men værstingen er den grønne mil! off da får jeg helt vondt i hjertet altså! :P

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff jaja det er vel grønne mil, Dead man walking (kjempe kjempe trist) og så sist men ikke minst

ohhh kommer ikke på navnet noen som kan hjelpe? Det er den filmen med nynasisten som blir venn med en mørkhudet gutt i fengsel og ikke er nasist lenger. Og så kommer han hjem til broren sin som også er blitt nynasist og så prøver han å omvende broren og når han endelig har skjønt det blir broren skutt på skolen.

og så er det den som vant så mange oscar i år den crash )tror jeg den heter). og så mange mange fler :huh:

walt disneys tegne filmer står jo også høyt på lista slik som pocahontas løvenes konge osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke tilregnelig når det gjelder grining til film, spesielt ikke hvis det er rett timing i måneden.. Fryktelig pinilg, men jeg grein til en av verdens dårligste filmer som jeg så da jeg var støttekontakt for noen, Min bror bjørnen. Makan til rævva film satt jeg og tenkte gjennom hele filmen, analyserte alt de hadde gjort i Disney eller hvor den nå er laget, for å få stakkars amerikanere til å grine. Og dermed satt jeg der og tuta selv.. :huh: <_< Det samme gjelder for Prinsesse på prøve 2 (2!!), som overhodet ikke er verdt å se. Men som sagt, timer jeg det riktig, griner jeg til de fleste filmer.. :P Har null selvkontroll der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, her er jeg HELT håpløs! Griner lett som ingenting av filmer jeg! For å nevne noen:

- American history X

- Titanic (som jeg har sett så mange ganger at jeg nå begynner å grine før det triste skjer for jeg vet at det kommer)

- Pearl Harbour

- Løvenes konge

- Lillefot og vennene hans

- Den sjette sansen

- Armageddon

- Den utrolige reisen

- Silkesvarten/Black Beauty

Det var noen, men det er mange flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh kommer ikke på navnet noen som kan hjelpe? Det er den filmen med nynasisten som blir venn med en mørkhudet gutt i fengsel og ikke er nasist lenger. Og så kommer han hjem til broren sin som også er blitt nynasist og så prøver han å omvende broren og når han endelig har skjønt det blir broren skutt på skolen.

American History X?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh kommer ikke på navnet noen som kan hjelpe? Det er den filmen med nynasisten som blir venn med en mørkhudet gutt i fengsel og ikke er nasist lenger. Og så kommer han hjem til broren sin som også er blitt nynasist og så prøver han å omvende broren og når han endelig har skjønt det blir broren skutt på skolen.

American history X :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, glemte helt, gråt i slutten av Space cowboys når jeg så den på kino... Når Tommy Lee Jones ofrer seg for å ødelegge satelitten, da satt jeg og tutet.. :P Heldigvis var det siste dagen de viste den, og det var bare en mann til i salen :huh:

Ikke bare var det trist, men jeg digger Tommy Lee Jones, og synes det var så urettferdig at det var HAN som måtte dø! :P

Har etterpå sett den om igjen, og har klart å styre meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg kan huske at jeg noensinne har grått av film, men tror jeg synes den tristeste filmscenen jeg husker er i Platoon. En scene der den "gode" sersjanten blir skutt samtidig som de spiller en av de fineste klassiske melodiene som finnes. Musikken gjør virkelig scenen.

- HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten på Ringenes Herre gråter jeg av bestandig, uten unntak. Schindlers Liste... den som klarer å holde tårene tilbake er god. Frihetens regn blir jeg også rørt av. Masse andre filmer jeg blir rørt av, og som tårene kommer frem.... Men så er jeg en person som griner lett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne mil

Ladder 49

Den utrolige reisen (på slutten av den første filmen da shadow havner i hullet og sier han er for gammel etc. og når han tilslutt kommer til familien, eieren hans blir jo så gla :P )

Også må jeg til slutt nevne Fluke (tårene renner alltd på slutten nå hunden velger å ikke bli med dem hjem) ;) flotteste hunden ever, alltid fått tårer i øynene og klump i halsen av denne filmen som liten, som stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...