Benedicte Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 15. August, hos Ki-Ro-Ma's i Sandefjord ble lille Tia født Det ble 6 valper. 4 hannhunder og 2 blue merle tisper (lang hale). Jeg gleder meg til valpebilder og til å få treffe nurkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Grattis:D Bilde; http://home.c2i.net/ki-ro-mas/Bilder/Augus...02006%20009.jpg Nydelig små nurk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 takk! Ja, de er nydelige. Likte spesielt godt nummer 2 fra høyre. Men jeg skal vente med å bestemme meg til jeg ser dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Gratulerer! Så morro Søte små nurk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Gratulerer Nydelige valper Hva skal du bruke Tia til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Gratulerer Nydelige valper Hva skal du bruke Tia til? Takk! Vi skal først og fremst satse på lydighet (championatet og noe greier B) ) og blodspor. Når hun er gammel nok vil vi nok starte å konkurrere i agility også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Takk! Vi skal først og fremst satse på lydighet (championatet og noe greier B) ) og blodspor. Når hun er gammel nok vil vi nok starte å konkurrere i agility også. Lykke til, jeg vedder på at dere klarer det Gleder meg til og se flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 GRATTIIIIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Og utstilling håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Og utstilling håper jeg? såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Endelig ble de født Og du slapp å sitte hele natta, hehe. Liker jo som sagt den fra høyre best (i hvertfall utifra bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Grattis! banana Håper jeg får hilse på henne på vikingeskipet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Share Skrevet 16. August 2006 Grattis så kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Gratulerer Benedicte! Er det noen som fortjener en liten valp for tiden, så er det du! Gleder meg masse til å følge med på den lille. Og ikke minst på å snike meg til å få treffe henne en gang eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Gratulerer! Så morro! Så kjempe søte de var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 ååh så heldig du er! gratulerer så mye! gleder meg til å se flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Gratulerer, Emmi er ei nydelig tispe og du får fra en veldig flink oppdretter som stiller opp 100%. Blir spenndene og følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Gratulerer! Blir artig å følge med på dere framover, gleder meg både til å møte henne og til å se mange bilder av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Grattis! banana Håper jeg får hilse på henne på vikingeskipet? Selvfølgelig! Maria: Hun kommer til å være med overalt, så du vil nok treffe henne flere ganger! Takk for grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Gratulerer Kjempe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 gratulerer så mye:) lykke til med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 17. August 2006 Rapporter Share Skrevet 17. August 2006 Gratulerer! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Nydelige valpene! Har sagt det før og sier det igjen, jeg ville valgt merle hannen med stump Men Tia blir sikkert kjempe vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Nydelige valpene! Har sagt det før og sier det igjen, jeg ville valgt merle hannen med stump Men Tia blir sikkert kjempe vakker! Er enig der gitt Med tanke på utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Så nydelig! Lykke til med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar