Gå til innhold
Hundesonen.no

Liker du å ta bilder?Send inn de bildene du liker da!

MegaMarie

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Fotografi er gøyt! Tenkt om julenissen fantes og eg hadde fått noe dSLR til jul da! :)

Anyways her er noen bilder eg er meget fornøyd med:

Klikk på bildene for større og bedre versjon. :)

Resize%20of%20Crow_black_white.jpg

Resize%20of%20Fikset_viking.jpg

Resize%20of%20Fisketur_vakkert.jpg

Resize%20of%20Humle_redigert_LITEN.jpg

Resize%20of%20Lyn_klasatj0n.jpg

Resize%20of%20Paragliding_stend.jpg

Resize%20of%20Snegle.jpg

Resize%20of%20SpindelVEV_myst.jpg

Resize%20of%20Storavatnet_myst.jpg

Resize%20of%20Laerdals_tunnelen.jpg

Edit: Bildene ble tatt med en panasonic DMC-lumix FZ20

Skrevet

Skikkelig stilige bilder SnowDog - jeg likte spesielt humla jeg da :D. Nesten litt SURRealistisk... hehehe.

For tida tror jeg dette er mitt favorittbilde:

Sopp05.jpg

Skrevet

Fotografi er gøyt! Tenkt om julenissen fantes og eg hadde fått noe dSLR til jul da! ;)

Anyways her er noen bilder eg er meget fornøyd med:

Klikk på bildene for større og bedre versjon. :D

[...]

Edit: Bildene ble tatt med en panasonic DMC-lumix FZ20

Flotte bilder!

*endret av mod nirm*

Skrevet

kelly2ii3.th.jpg

Bilde av Astrids(Vickys) Kelly.

http://www.bs-k.org/images/Bildeside/Praha/pr41.jpg

Synes det gylne lyset gjorde sitt.

http://www.bs-k.org/images/Bildeside/Praha/pr38.jpg

Dette bildet så ikke bra ut når jeg tok det, men i stort format ble det faktisk ikke så ille!

http://www.bs-k.org/images/Bildeside/Praha/pr42.jpg

Silhuett

Jeg har et olympus mju mini 5.0pixel, og kan ikke måle meg med mange av bildene som har blitt lagt ut her, men jeg liker i alle fall disse bildene.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
Hva slags kamera har du snow dog???
Oj så ikke posten din. Eg har en Panasonic lumix FZ20.

panasonic_fz20k.jpg

Det er en utgått model nå da. Kjøpte den i 2005

Skrevet

Hehe, du svarte jo bare en time etter da! ;)

Takk for svar!

Tenkt å skaffe meg speilrefleks kamera selv nå, så det kommer flere bilder fra meg i framtiden her innpå ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har ikke så mange bilder ute på nett, og gidder ikke å stresse så mye med det nå, men her er noen :hyper:

IMG_6243.jpg

IMG_0671.jpg

Der var han søt og god :love:

Bilde-045.jpg

De bildene over ble tatt mens kameraet fortsatt var ganske nytt for meg :lol:

http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...ff/IMG_0673.jpg

IMG_1017.jpg

p81700134uf.jpg

Dette ble tatt med det gamle kameraet..

IMG_1352.jpg

Dette har jeg gjort en del med da :)

katt.jpg

Jeg har et Canon S2 IS

Skrevet
Har ikke så mange bilder ute på nett, og gidder ikke å stresse så mye med det nå, men her er noen :hyper:

IMG_0671.jpg

Nommin :lol:

Utrolig fint bilde. også så nydelig da :)

• 3 months later...
Skrevet

Her er to bilder av pusa mii som jeg er veldig fornøyd med :)

Ikke veldig lett å ta bide av et stk gal kattunge på ca 12uker :)

Bildene måtte redigeres,men i normal str var di kjempefiine ;)

Hun er jo såå skjønn ;) Thihi.... :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...