Jump to content
Hundesonen.no

Kråker pint til døde..

Guest Christine

Recommended Posts

Posted

Sadistiske mennesker med maktbehov, og de trenger hjelp. Det er noe galt med mennesker som trenger plage andre - det være seg dyr eller mennesker for å tilfredstille enkelte behov hos seg selv. Sadister er psyke mennesker. Mener jeg da.

Posted

Dette er det verste jeg har sett! Hvor sykt er et menneske som faktisk utfører den handlingen der da? Jeg er veldig glad for at jeg ikke befinner med i samme region som vedkommende. Det er en vesentlig stor forskjell på en som henger et dyr i et tau.. og en som trer et levende vesen igjennom noe som skviser hodet slik at blodspruten står!!

Håper noen har sett dette jeg, eller i det minste, dem/den som har utført det.

Jeg ble utrolig dårlig av denne artikkelen, slike mennesker bør defintivt få sin straff (er veldig lite opptatt på at de skal få hjelp i skrivende øyeblikk, beklager... ).

Posted

Nå viser det seg at de kanskje har hengt seg selv. Heldigvis får en si, for det er bedre at det er ulykke enn at noen med vilje gjør slikt mot dyr!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126801

Å Charleen.. tusen takk, du har reddet uken min tror jeg.. Jeg håper virkelig at dette stemmer, at de gjorde det selv. Det er jo fremdeles tragisk, men ikke på samme måten som det ville ha vært hvis det var noen som hadde gjort dette mot dem!

Posted

Å Charleen.. tusen takk, du har reddet uken min tror jeg.. Jeg håper virkelig at dette stemmer, at de gjorde det selv. Det er jo fremdeles tragisk, men ikke på samme måten som det ville ha vært hvis det var noen som hadde gjort dette mot dem!

Helt enig med deg Vala, det gjør saken litt bedre, selv om det er fælt :)

Posted

Det er så tragisk at mennesker gidder og gjøre noe sånnt...Blir så lei meg av å lese noe sånnt :)

Posted

Herregud, hvem har interesse for å gjør noe slik? Stakkars kråker!

Det er så tragisk at mennesker gidder og gjøre noe sånnt...Blir så lei meg av å lese noe sånnt :huh:

les :

Nå viser det seg at de kanskje har hengt seg selv. Heldigvis får en si, for det er bedre at det er ulykke enn at noen med vilje gjør slikt mot dyr!

da blir det ikke like ille! selvfølgelig er det grusomt, men som Charleen sier så er det bedre at det var en ulykke enn at noen hadde gjort det for å torturere fuglene!

Posted

enig med deg! det er mange syke mennesker ute i denne verden. bra at ikke desse kråkene fikk oppleve det. det var forferdelig det som hadde skjedd med de uansett! de har jo blitt pint til døde uansett!

• 2 weeks later...
Posted

Det er helt sykt hva mennesker kan gjøre :angry2:

Men om du leser litt lenger opp så er det kanskje kråkene som har "skylda". Eller gjerdet. men ingen mennesker som har hengt de opp, som de først sa.

• 4 weeks later...
Posted

Æsj, syke syke mennesker, skulle søren pokker meg vært lagt inn så det holder. Tenker vi skulle puttet huet dems mellom to pinner jeg så de dingler etter halsen så blodet spruter, da tenker jeg de muligens hadde fått seg en skikkelig karamell!

Posted

les hele tråden da!

det står jo lenger ned at dette var et uhell! det var ingen mennesker som hadde gjort det, fuglene hadde flydd inn i gjerdet selv!

unnskyld meg altså, men er jo så mange som ikke får med seg det i denne tråden!

Posted

les hele tråden da!

det står jo lenger ned at dette var et uhell! det var ingen mennesker som hadde gjort det, fuglene hadde flydd inn i gjerdet selv!

unnskyld meg altså, men er jo så mange som ikke får med seg det i denne tråden!

Godt å høre at det ikke bare irriterer meg :P Men har gitt opp å si det hihi

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
    • Lapsk vallhund kanskje? Kjenner ingen personlig, men kjenner til en oppdretter, og forstår det slik at det er mer å hente der enn hos finsk og svensk
  • Nylig opprettede emner

• Create New...