Gå til innhold
Hundesonen.no

Høns på tilbud! =)

Marianne

Recommended Posts

Skrevet

De Ultra'ne som har tilbud er: Alna senter, Asker, Bryn senter, CC Vest, Handelsbyen Herkules (Hvor nå enn der er...!) Solsiden kjøpesenter, Storbyen, Stovner Senter og Sandvika Storsenter står det ihvertfall i brosjyren! :)

Skrevet

De Ultra'ne som har tilbud er: Alna senter, Asker, Bryn senter, CC Vest, Handelsbyen Herkules (Hvor nå enn der er...!) Solsiden kjøpesenter, Storbyen, Stovner Senter og Sandvika Storsenter står det ihvertfall i brosjyren! :)

Vet <_< Men alna hadde tydligvis ikke fått inn ett parti i dag. kanskje dem får i morgen..

Skrevet

Vet <_< Men alna hadde tydligvis ikke fått inn ett parti i dag. kanskje dem får i morgen..

Får håpe det! Tenkte jeg skulle lure mamma til å være med meg som sjåfør imorgen så jeg kan shoppe på 10 kr marked uten å bære meg ihjel på veien hjem! B)

Skrevet

Får håpe det! Tenkte jeg skulle lure mamma til å være med meg som sjåfør imorgen så jeg kan shoppe på 10 kr marked uten å bære meg ihjel på veien hjem! B)

Nå har jeg vært på shopping på ultra. Ikke rart jeg ikke fikk Høne-Pøne i går. :icon_redface: Det kom en pall inn akkurat i det jeg kom. Jeg tok to Høns (har ikke så stor frys) og etter meg strimlet det med folk som tok både 5 og 6 kasser.

Når jeg tuslet forbi høne-pallen etter en runde i butikken så var det helt rensket!

ellers så hadde dem mye annet bra 10kr tilbud

Skrevet

Nå har jeg vært på shopping på ultra. Ikke rart jeg ikke fikk Høne-Pøne i går. :P Det kom en pall inn akkurat i det jeg kom. Jeg tok to Høns (har ikke så stor frys) og etter meg strimlet det med folk som tok både 5 og 6 kasser.

Når jeg tuslet forbi høne-pallen etter en runde i butikken så var det helt rensket!

ellers så hadde dem mye annet bra 10kr tilbud

:P Åssen er det mulig da?? Høne-pøne er jo ikke digg en gang! :D

Men ja, myyye bra annet på 10 kr! :D Tok litt av på shoppinga jeg da... :)

Skrevet

Nå har Rema1000 900grams høner til 15kr stykket og OBS har jo nå tilbud på kylling lår husker ikke prisen men det er sånne store kasser fra prior som ikke er marinerte så fine å servere hundene(om ikke du vil ha dem selv da).

Kjøpte noen høner på rema i går måtte jo prøve å se hvordan hundene tok det(har ikke fått slikt før) og det gikk ned på høykant. De fikk 1/4 dels høne hver alle tre og ingen av dem har antydning til bløt mage i dag så dette kommer vi til å fortsette med(mor er kjempefornøyd og hundene også).

Skrevet

Så bra for dere! :)

Her er det heller lite med tilbud tror jeg! <_<

Og jeg trenger mer kjøtt til bikkja nå...

Skal høre på fiskebutikken om de har noen fiskehoder eller haler å avse ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er mange som har hund og katt sammen, men det kommer helt an på individene, rasene og tilvenningen. Det høres ut som du har kommet litt skjevt ut allerede, og som sagt tror jeg det kan bli krevende. Når du ikke har kompetansen selv til jeg anbefale å få hjelp (direkte, annet enn tilfeldige på nett) fra noen som kan komme og hjelpe deg der du er.
    • Er det noen som faktisk har fått til å få katter og hunder sammen?  Er bare redd det blir ett vanskelig prosjekt. Og hvor lenge bør man holde på å prøve å få det til?
    • Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...