Gå til innhold
Hundesonen.no

Høns på tilbud! =)


Marianne

Recommended Posts

De Ultra'ne som har tilbud er: Alna senter, Asker, Bryn senter, CC Vest, Handelsbyen Herkules (Hvor nå enn der er...!) Solsiden kjøpesenter, Storbyen, Stovner Senter og Sandvika Storsenter står det ihvertfall i brosjyren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Ultra'ne som har tilbud er: Alna senter, Asker, Bryn senter, CC Vest, Handelsbyen Herkules (Hvor nå enn der er...!) Solsiden kjøpesenter, Storbyen, Stovner Senter og Sandvika Storsenter står det ihvertfall i brosjyren! :)

Vet <_< Men alna hadde tydligvis ikke fått inn ett parti i dag. kanskje dem får i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet <_< Men alna hadde tydligvis ikke fått inn ett parti i dag. kanskje dem får i morgen..

Får håpe det! Tenkte jeg skulle lure mamma til å være med meg som sjåfør imorgen så jeg kan shoppe på 10 kr marked uten å bære meg ihjel på veien hjem! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det! Tenkte jeg skulle lure mamma til å være med meg som sjåfør imorgen så jeg kan shoppe på 10 kr marked uten å bære meg ihjel på veien hjem! B)

Nå har jeg vært på shopping på ultra. Ikke rart jeg ikke fikk Høne-Pøne i går. :icon_redface: Det kom en pall inn akkurat i det jeg kom. Jeg tok to Høns (har ikke så stor frys) og etter meg strimlet det med folk som tok både 5 og 6 kasser.

Når jeg tuslet forbi høne-pallen etter en runde i butikken så var det helt rensket!

ellers så hadde dem mye annet bra 10kr tilbud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på shopping på ultra. Ikke rart jeg ikke fikk Høne-Pøne i går. :P Det kom en pall inn akkurat i det jeg kom. Jeg tok to Høns (har ikke så stor frys) og etter meg strimlet det med folk som tok både 5 og 6 kasser.

Når jeg tuslet forbi høne-pallen etter en runde i butikken så var det helt rensket!

ellers så hadde dem mye annet bra 10kr tilbud

:P Åssen er det mulig da?? Høne-pøne er jo ikke digg en gang! :D

Men ja, myyye bra annet på 10 kr! :D Tok litt av på shoppinga jeg da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Rema1000 900grams høner til 15kr stykket og OBS har jo nå tilbud på kylling lår husker ikke prisen men det er sånne store kasser fra prior som ikke er marinerte så fine å servere hundene(om ikke du vil ha dem selv da).

Kjøpte noen høner på rema i går måtte jo prøve å se hvordan hundene tok det(har ikke fått slikt før) og det gikk ned på høykant. De fikk 1/4 dels høne hver alle tre og ingen av dem har antydning til bløt mage i dag så dette kommer vi til å fortsette med(mor er kjempefornøyd og hundene også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...