Gå til innhold
Hundesonen.no

Kule halsbånd i forskjellige farger


Recommended Posts

Jeg har jo totalt halsbånd og kobbel dilla og lurer på om dere vet om steder hvor man får kjøpt litt morsomme halsbånd i forskjellige farger?

Helst nettbutikker.

Jeg er ikke intressert i så veldig bling bling, men litt freche andre farger gjør ikke noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo totalt halsbånd og kobbel dilla og lurer på om dere vet om steder hvor man får kjøpt litt morsomme halsbånd i forskjellige farger?

Helst nettbutikker.

Jeg er ikke intressert i så veldig bling bling, men litt freche andre farger gjør ikke noe. ;)

Vibri Jeg har ett derfra jeg bruker hverdag (unntage når hun er helt nedrøytet pga da er det for stort) Har hatt det i over 1år, viser ikke tegn til slitasje! God kvalitet på brodering og søm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibri Jeg har ett derfra jeg bruker hverdag (unntage når hun er helt nedrøytet pga da er det for stort) Har hatt det i over 1år, viser ikke tegn til slitasje! God kvalitet på brodering og søm :)

Ja har sett på dem før, kjempe fine.

Hvordan ser deres ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibri har mye lekkert! Men jeg er enig i at nettbutikken er litt rotete... :)

Renate, har du sett på eBay? Der kan man finne de stiligste ting. Jeg har bl.a kjøpt et svart myndehalsbånd i nylon med broderte sølvfargede måner derfra. Man må lete litt, men iblant dukker det opp skikkelige funn.. og til en meget fornuftig pris som regel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, ja, det hendte nå når vi holder på å skifte server, satser på det forsvinner når denne prosessen er ferdig.

Hi hi ok jeg skjønte ingenting, jeg som akkurat har lært meg den også, begynte å lure på om jeg hadde bomma igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...får ikke til siter knappene, noe feil med dem??

Det halsbåndet til Blaze var kult.

Rimfrosthuldra: Har sett på e-bay, men vet ikke hvordan jeg gjør handelen, veldig mye fint der ja. ;)

Det er veldig lett faktisk :D Man registrerer seg først på eBay, og så på Pay-Pal (et betalingssystem som jeg har brukt flere ganger, er veldig fornøyd). Så går resten av seg selv mer eller mindre. Veldig enkelt ihvertfall. Slet litt i førsten, men det var verdt de små minuttene med forvirring. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.upcountryinc.com/

Har et grønt fasan halsbånd + kobbel herfra. Kobbelt har en litt annerledes krok enn vi her i Norge er vandt med, men veldig fornøyd.

Eneste - ikke send med UPS. Halsbåndet kostet 250kr og UPS tok 200kr. Så jeg tror det er bedre å få det sendt pr. air post ( eller noe sånt ). Hyggelig service og rask levering.

Har et Vibri bånd også, men dette ble for bredt så det bruker jeg skjeldent. Har vurdert å bestille et nytt smalere bånd, men har ikke kommer så langt.

Veldig fornøyd med fasan båndet mitt, samt at de har mange andre morsome.

http://www.jakthund.net/H-rjcup2006.htm

Om du ser på nest siste bilde så ser du et bilde av båndet, ikke så bra. Har et annet kobbel til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et Vibri bånd også, men dette ble for bredt så det bruker jeg skjeldent. Har vurdert å bestille et nytt smalere bånd, men har ikke kommer så langt.

Jeg bestillte med smal fleecekant. Syns selv at dem normale var for bred på min hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på ett til Vibri halsbånd hvor det står Primadonna:) Skulle hatt hakke mindre til henne, slik at jeg har ett når hun er uten pels også.

Nææææ jeg liker ikke shoppe hundeutstyr :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...