Gå til innhold
Hundesonen.no

Kule halsbånd i forskjellige farger

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har jo totalt halsbånd og kobbel dilla og lurer på om dere vet om steder hvor man får kjøpt litt morsomme halsbånd i forskjellige farger?

Helst nettbutikker.

Jeg er ikke intressert i så veldig bling bling, men litt freche andre farger gjør ikke noe. :)

Skrevet

Jeg har jo totalt halsbånd og kobbel dilla og lurer på om dere vet om steder hvor man får kjøpt litt morsomme halsbånd i forskjellige farger?

Helst nettbutikker.

Jeg er ikke intressert i så veldig bling bling, men litt freche andre farger gjør ikke noe. ;)

Vibri Jeg har ett derfra jeg bruker hverdag (unntage når hun er helt nedrøytet pga da er det for stort) Har hatt det i over 1år, viser ikke tegn til slitasje! God kvalitet på brodering og søm :)

Skrevet

Vibri Jeg har ett derfra jeg bruker hverdag (unntage når hun er helt nedrøytet pga da er det for stort) Har hatt det i over 1år, viser ikke tegn til slitasje! God kvalitet på brodering og søm :)

Ja har sett på dem før, kjempe fine.

Hvordan ser deres ut?

Skrevet

Vibri har mye lekkert! Men jeg er enig i at nettbutikken er litt rotete... :)

Renate, har du sett på eBay? Der kan man finne de stiligste ting. Jeg har bl.a kjøpt et svart myndehalsbånd i nylon med broderte sølvfargede måner derfra. Man må lete litt, men iblant dukker det opp skikkelige funn.. og til en meget fornuftig pris som regel. ;)

Skrevet

Ja har sett på dem før, kjempe fine.

Hvordan ser deres ut?

Her er ett bilde:

Blaze250.jpg

Skrevet

Her er ett bilde:

Blaze250.jpg

..vi gjentar for oss selv 'jeg har ikke lyst på, jeg har ikke lyst på', hverken kelpie eller halsbånd :) Fint du la inn linken til den nettbutikken, hadde helt glemt hva den het. Bare så vrient å være kreativ, for mange valgmuligheter ;)

Skrevet

Hvor mye koster det ekstra når man bestiller fra sverige da`? Hvis det koster mer.

Betalte litt ekstra i porto ellers samme prisen som det står på siden.

Skrevet

Hm...får ikke til siter knappene, noe feil med dem??

Det halsbåndet til Blaze var kult.

Rimfrosthuldra: Har sett på e-bay, men vet ikke hvordan jeg gjør handelen, veldig mye fint der ja. :)

Skrevet

OT, ja, det hendte nå når vi holder på å skifte server, satser på det forsvinner når denne prosessen er ferdig.

Skrevet

OT, ja, det hendte nå når vi holder på å skifte server, satser på det forsvinner når denne prosessen er ferdig.

Hi hi ok jeg skjønte ingenting, jeg som akkurat har lært meg den også, begynte å lure på om jeg hadde bomma igjen. :)

Skrevet

Det halsbåndet til Blaze var kult.

Rimfrosthuldra: Har sett på e-bay, men vet ikke hvordan jeg gjør handelen, veldig mye fint der ja. ;)

Det er veldig lett faktisk :D Man registrerer seg først på eBay, og så på Pay-Pal (et betalingssystem som jeg har brukt flere ganger, er veldig fornøyd). Så går resten av seg selv mer eller mindre. Veldig enkelt ihvertfall. Slet litt i førsten, men det var verdt de små minuttene med forvirring. :icon_redface:

Skrevet

http://www.upcountryinc.com/

Har et grønt fasan halsbånd + kobbel herfra. Kobbelt har en litt annerledes krok enn vi her i Norge er vandt med, men veldig fornøyd.

Eneste - ikke send med UPS. Halsbåndet kostet 250kr og UPS tok 200kr. Så jeg tror det er bedre å få det sendt pr. air post ( eller noe sånt ). Hyggelig service og rask levering.

Har et Vibri bånd også, men dette ble for bredt så det bruker jeg skjeldent. Har vurdert å bestille et nytt smalere bånd, men har ikke kommer så langt.

Veldig fornøyd med fasan båndet mitt, samt at de har mange andre morsome.

http://www.jakthund.net/H-rjcup2006.htm

Om du ser på nest siste bilde så ser du et bilde av båndet, ikke så bra. Har et annet kobbel til.

Skrevet
Har et Vibri bånd også, men dette ble for bredt så det bruker jeg skjeldent. Har vurdert å bestille et nytt smalere bånd, men har ikke kommer så langt.

Jeg bestillte med smal fleecekant. Syns selv at dem normale var for bred på min hund.

Skrevet

Jeg har lyst på ett til Vibri halsbånd hvor det står Primadonna:) Skulle hatt hakke mindre til henne, slik at jeg har ett når hun er uten pels også.

Nææææ jeg liker ikke shoppe hundeutstyr :rolleyes:

Skrevet

Åh!

Jeg som ELSKER å shoppe til bikkja mi(elsker spesielt halsbånd), synes det er dumt at bikkja har så mye pels! :D

Halsbåndet synes jo ikke i all den pelsen, har lyst til å skinne bikkja, da får jeg korthårsheltie! :D:)

:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det endte med at hunden måtte til dyrlegen for den haltet. Jeg ringte dyrlegen, og ba de være obs.  Det viser seg at den har knekt håndledde i frembenet, og prognosen er usikker. Hvordan det er skjedd er også usikkert. 
    • 🐾 Hva du kan gjøre nå 1. Start helt på nytt i bittesmå steg Gå ut av rommet i 1–5 sekunder, kom tilbake før valpen rekker å pipe. Øk tiden sakte. Målet er at valpen aldri kommer over terskelen sin. 2. Tren “alene, men ikke alene” La valpen være bak en grind, i et annet rom, eller på en seng litt unna mens hun fortsatt er hjemme. Dette bygger trygghet uten at valpen føler seg forlatt. 3. Lag et fast “nå skjer det ingenting”-rituale Rolig stemning, tyggeleke, litt kos → så legger hun fra seg valpen og gjør noe annet i huset. Rutiner skaper trygghet. 🧠 IQ-leker som passer for 15 uker •     Snusematte (super for å roe ned og gi mestring) •     Kong med litt valpevennlig fyll (f.eks. våtfôr eller litt leverpostei tynnet ut) •     Enkle aktivitetsleker der valpen må dytte eller løfte en klaff •     Tyggeleker som varer litt (tygging gir ro) Poenget er ikke at leken skal “holde valpen opptatt alene”, men at den skal gi positive assosiasjoner til ro og selvstendighet. 4: du kan også `gni`deg selv inn med noe valpen din kan ligge på  for da vil han føle og lukte at du er i nærheten av deg enda du er borte. 🐶 Når valpen din piper med angan du går ut Det betyr at du har gått for fort frem. Da må man tilbake til nivået der valpen fortsatt er trygg selv om det bare er 2 sekunder. Det er ikke et nederlag, det er helt vanlig. du kan også lage en plass der som er *hjemmet* til valpen din. sånn at du øver når du går ut skal han slappe av der. men husk dette kan gå en stund, det går ann også at valpen din aldri kan være alene heller. alle hunder er forskjellige og ikke like enkel. 💛 Litt oppmuntring Valper er som små barn: noen sover gjennom natten tidlig, andre bruker litt tid. Det betyr ikke at du gjør noe feil det betyr bare at valpen din trenger litt mer støtte akkurat nå. Hvis du vil prate mer, få flere tips eller bare ha litt støtte underveis, kan du gjerne ta kontakt med meg på Instagram. nordicquietland 🐶
    • Alenetrening tar den tiden det tar, det er umulig å si noe på forhånd om hvor lang tid det tar før akkurat din valp er klar for å være alene hjemme en hel arbeidsdag. Det er individuelt. Og en oppdretter som påstår at en 12 uker gammel valp kan være alene hjemme i mange timer høres virkelig ikke seriøs ut. Det er jo en baby. En ting som i hvert fall er sikkert, er at jo mer erfaring valpen får med å føle at det er ubehagelig å være alene, jo større er sjansen for at du ender oppmed en hund med separasjonsangst.
    • Det ønsker gjerne forslag. Hundebarnehage kan jeg klare å google meg frem til selv.
    • Det høres ut som du virkelig har tenkt gjennom ansvaret, og at du gjør så godt du kan innenfor et skiftarbeidsliv som ikke alltid spiller på lag. Det er helt normalt at dagvakter blir den kinkige biten mange hundeeiere kjenner seg igjen i akkurat det. Og ja… oppdrettere kan si mye. Noen ganger stemmer det, andre ganger sier valpen ganske tydelig: “12 uker? Jeg? Alene? Nei takk, menneske prøv igjen.” Til syvende og sist er det jo du som lærer å lese din valp, og valpen som bestemmer tempoet. Det betyr ikke at du har gjort noe feil, eller at treningen din er dårlig. Det betyr bare at han er en liten fyr med egne meninger og akkurat nå sier han at han ikke er helt klar for lange økter alene. Det viktigste er at du prøver å finne løsninger, og det gjør du jo allerede. Det viser ansvar, ikke det motsatte. Hvis du vil, kan jeg hjelpe deg med forslag til hvordan du kan trene videre på en måte som passer både deg og ham. eller om jeg kan hjelpe deg å finne dyrebarnehage eller noe slikt  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...