Gå til innhold
Hundesonen.no

Sytetråd...


Martine

Recommended Posts

Her er det bare å slippe tankene løs!

Jeg føler at jeg mister alt som betyr noe for meg nå for tiden. Kjæresten slo opp, hesten ble solgt. Er redd for å miste vennene mine, og de andre dyrene. I stad fikk jeg vite masse som kjæresten min hadde holdt på med bak ryggen min. Har gått rundt med ørekatar i en uke, gjør fortsatt like vondt. (Har vært på legevakten..) Føler bare for å stenge meg inne et sted, for jeg er så redd for å miste alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å slippe tankene løs!

Jeg føler at jeg mister alt som betyr noe for meg nå for tiden. Kjæresten slo opp, hesten ble solgt. Er redd for å miste vennene mine, og de andre dyrene. I stad fikk jeg vite masse som kjæresten min hadde holdt på med bak ryggen min. Har gått rundt med ørekatar i en uke, gjør fortsatt like vondt. (Har vært på legevakten..) Føler bare for å stenge meg inne et sted, for jeg er så redd for å miste alt..

Føler med deg. Er midt oppi en nedtur på livets vei selv. Ikke noe moro! Man føler man kommer til å miste alt og man har bare lyst til å fordufte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å slippe tankene løs!

Jeg føler at jeg mister alt som betyr noe for meg nå for tiden. Kjæresten slo opp, hesten ble solgt. Er redd for å miste vennene mine, og de andre dyrene. I stad fikk jeg vite masse som kjæresten min hadde holdt på med bak ryggen min. Har gått rundt med ørekatar i en uke, gjør fortsatt like vondt. (Har vært på legevakten..) Føler bare for å stenge meg inne et sted, for jeg er så redd for å miste alt..

Tenk på hundene dine så skal du se det går bra snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærligheten går strålende her...skal ikke klage på det...

Men jeg ligger med låst rygg, å klarer ikke å kle på meg selv engang.

Igår tok jeg i litt for hardt, da vi holdt på med flyttelasset våres. Så når jeg skulle trø over dørstokken, så fikk jeg den verste smerten jeg noen gang har hatt(!!), og beina mine sviktet under meg, og jeg gikk rett i golvet :) Måtte bli hentet på båre...

Verste var at jeg var fryktelig tissetrengt! Klarte verken å sitte, eller stå. Er bedre idag, men jeg trenger fortsatt hjelp til å gå...

Er fryktelig flaut å ekkelt å måtte få hjelp til å gå på do ;)

Må le litt av det ôgså, men humøret mitt blir helt forferdelig!

Får ikke gått på tur med hundene eller noen ting ;)

Skal til kiropraktor imorgen...heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine truer med å ta fra meg valpen min...Gjør de det, kan jeg love dem at de ikke får noe mer kontakt med meg..! Og i går kveld fikk jeg vite at eksen dreiv å rota med en annen jente mens vi var sammen, og hadde gått rundt og fortalt det til alle. Og vært skikkelig stolt. Han bør passe seg neste gang jeg ser han!

Uffda..Trøsteklem til alle!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syte for alt jeg ikke har fått gjordt i sommer...

Jeg skulle gå ned noen kilo før skolestart, men så kom jeg på utstilling å var på hytta å spiste masse godis! :icon_redface: Jeg burde ha trent mye mer med hundene i sommer... fikk aldri tid liksom..

Jeg gjorde ikke en dritt i 9kl å har sagt til mamma og lærere at "Jada, jeg skal gidde å begynner å gjøre noe i 10kl" Men jeg har ikke lyst! Ferien er snart slutt, men jeg trenger mer... Sydenturen vi skulle dratt på snart går rett i dass, forde det ble noe klikk med båten OG den ene bilen nå, så der går masse penger *sukk*

Føler med alle som føler for og syte litt akkurat nå... Her regner det og skolen begynner i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De truer med å ta han fra meg fordi han ikke har blitt renslig enda (han er 4 mnd) og de mener jeg ikke klarer å ta vare på han. Jeg går ut med han med en gang han sier i fra om morgenen, gir han mat, går ut med han etter maten, leker, går ut med han, og sånn fortsetter det...De sier at "valper bør bli renslige innen en uke, hvis de ikke blir det, er det eieren sin feil". Alle andre sier at jeg er kjempeflink med han. Så skjønner ikke helt hva de mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De truer med å ta han fra meg fordi han ikke har blitt renslig enda (han er 4 mnd) og de mener jeg ikke klarer å ta vare på han. Jeg går ut med han med en gang han sier i fra om morgenen, gir han mat, går ut med han etter maten, leker, går ut med han, og sånn fortsetter det...De sier at "valper bør bli renslige innen en uke, hvis de ikke blir det, er det eieren sin feil". Alle andre sier at jeg er kjempeflink med han. Så skjønner ikke helt hva de mener...

Unnskyld meg, men er foreldrene dine idioter??

Min brukte over et halvt år, mamma`s nesten et år.

Det er forskjell på hunder, og det varierer det der. Men ÈN j**** uke??? Det er bare bullshit! Rett og slett!

Gi foreldrene dine en bok om hundehold, så kan de lese selv... herregud...

Og så skal de gjøre det på en uke da? Lykke til med det. Mer arbeid med en valp enn som så ja!

Lykke til du i kampen mot uvitende foreldre, har hørt MYE dumt om hundehold, men den der var grovest, huffameg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er idioter. Det er helt ille! Skjønner ikke hva det er med dem, siden de mener at valper blir renslige på en uke. MAKS!

Uff du må ha det vanskeligt alså :) Du er ikke den eneste som har blitt ''bedratt'' nei synd det skal være sånn <_< *trøste klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som klager over dyra uten grunn er noe av det værste som finnes! Synes veldig synd på deg Doffeguttenmin :D

I de fleste år vi har hatt katter har det vært mye mas fra foreldrene mine. De synes at det er så mye hår, det er heslig at kattene går på kjøkkenbenken, det er kattesand over alt osv... men dette er jo bare småtteri i forhold da. De har jo aldri truet med omplassering eller noe. Og de pleier å si senere at det bare er litt frustrasjon som må ut.

Prince derimot har de ikke klaget på, enda han går på do inne, griser, tar tøflene våre osv.. hihi... Jeg har nok vært flink til å oppdra dem. Neida, de er veldig glad i han, og tar mye av arbeidet, mer enn jeg trodde de ville gjøre. Og anklger meg for å være litt for streng med ham som ikke lar han ødelegge tøfler :)

Hihi, foreldre altså, mine er ikke så gærne likevel når det kommer til hundehold :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt nok av uhell i sommer føler jeg....

Først, i begynnelsen av Juli (hvis noen husker hvor varmt det var i Oslo da) røyk varmepumpa mi (kan brukes som aircondition). Jeg bor i en knøtt liten leilighet, så det har stort sett vært 30+ her i hele sommer. Reperatør kom, den funka i en time, ny reperatør kom, funka i en time, byttet utedelen, funket i tre dager...

Litt lenger ut i juli røyk tørketrommelen min, 3 år gammel, men jeg finner selvfølgelig ikke kvitteringen, og må da betale reparasjonen (som jeg har utsatt til etter ferien).

I begynnelsen av august røyk klokka mi. Den var rådyr, og ikke sååååå gammel....

Lørdag på utstillinga på Bjerke, var det noen sjarmerende drittunger som dro henda over panseret på bilen min, MED GRUS!!

Søndagen parkerte jeg utenfor pga lørdagens hendelser, og klarte å få parkeringsbot på 600,- kr.

:)

MEN til fredag reiser jeg til Mallorca... banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...