Gå til innhold
Hundesonen.no

linker og dårlige overskrifter


Recommended Posts

jeg stortrives her på foraet, men det er to ting som irriterer meg her, til tross for at dere gjør en kjempe jobb som moderatorer.

Kan bare utale meg utifra respons på egne innlegg her ;)

1.Hvorfor blir temaer som er hunderelatert dyttet ned i alt mulig??

jeg skriver ikke bare for å få poeng og ekstra stjerne, men det er itrriterende nå temaet her med hund å gjøre.Alt mulig er for alt som ikke har med hund å gjøre , eller??

2. Hvorfor egen klistret tråd om linker?? Den blir jo knapt lest, og det er umulig å kommentere det som bli opplyst skikkelig.Og er det hunderelatert, hvorfor plassert under alt mulig?? Er linker uønsket her på sonen??kan de ikke ligge under hunde prat, andre dyr eller der deellers passer.Er den emrket med link, så kan jo de som ikke gidder å lese linker bare går videre.

3.Er dere nødt til å være så himla nøye med overskrifter? Synes jeg har skjerpet meg mye, men alikevel renner det inn meldinger fra moderatorer om at det er for uklart.

Det er stor forskjell på "hjelp meg" som overskrift og noe litt mer utfyllende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det skal være lettvint og ryddig, antar jeg... Men jeg er enig i at hunderelaterte linker og snakk rundt disse blir for usynlige nede i artikkellinketråden. Er vel ikke såå mange som er inne der og leser for å se etter nye linker og diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri den linketråden, visste ikke at vi hadde det engang jeg...

Litt OT men - Ellers irriterer det meg saftig her på sonen at alt for mange logger inn på andres brukere og skriver bare i slutten av innlegget hvem som skriver - det kan vel folk slutte med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men - Ellers irriterer det meg saftig her på sonen at alt for mange logger inn på andres brukere og skriver bare i slutten av innlegget hvem som skriver - det kan vel folk slutte med...

veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri den linketråden, visste ikke at vi hadde det engang jeg...

Litt OT men - Ellers irriterer det meg saftig her på sonen at alt for mange logger inn på andres brukere og skriver bare i slutten av innlegget hvem som skriver - det kan vel folk slutte med...

Mener du da bekjente som begge har brukere på sonen, og som skriver på hverandres? Eller noe annet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante ikke at vi hadde en linktråd jeg :S Men jeg syntes gratulasjonstråden er skrekkelig irriterende og uoversiktelig..En ting er grattis med bursdager, ny leilighet osv, men syntes gratulasjoner som har med hunder å gjøre, som f.eks. grattis med bra resultater i LP, agility, utstilling osv kan få være en egen tråd. Det kan jo eventuelt opprettes en egen katergori til grattis, hvor gamle innlegg kan slettes etter ett visst antall måneder f.eks? Sånn som det er nå, er det greit hvis personen selv skriver om sine bra resultater, men ikke hvis man lager en tråd for å gratulere en annen person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil skryte litt jeg da... :)

Det jeg synes er så fint med sonen, er at overskriftene er så oversiktlig.

Man trenger sjelden å lure på hva som er emne i tråden, og man kan greit hoppe over de trådene man ikke interesserer seg for.

Ellers så er jeg veldig enig med Karine. Jeg synes det er spennende å høre om hunder som har gjort det bra i konkurranser o.l, men sorry, det bryr meg midt i ryggen om noen har bursdag (to- og firbente) eller om noen har ny leilighet etc. Hadde hvert fall vært fint å lagd en egen tråd som gjelder hunde-prestasjoner (for å kalle det det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et eget emne som heter "Gratulasjoner" hadde vært noe? :) Slik som Minnelunden, bare med egne tråder for prestasjoner man har oppnådd med hund.. Så kan alle andre type gratulasjoner (leilighet, bil, kjæreste, ny klipp) legges i den samlegratulasjonstråden?

Bare et forslag til ledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med den Gratulasjons tråden. Blir vanskelig å lete seg gjennom, for å se om det finnes.

Jeg visste ikke om det engang... Skuller vert eget tema eller sånn :)

Ellers er det litt irriterende at det er så himla nøye på feilskriving av dialekt. Vist jeg er uheldig med et ord eller to, så får jeg advarsel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IW: Gratulasjonsdelen var et supert forslag! Stemmer for det! :)

Ellers er jeg ganske enig med dere andre. Hundeprat kan jo også være "Vi har vært på hundetreff i dag, se bildene", for eks. Den MÅ jo ikke flyttes til "hundetreff". Jeg hadde lyst å legge ut bilder fra portistreffet vi var på i rogaland for en stund siden, men ville ikke legge dem under "min hund", da de faktisk ikke har noe med BARE min hund å gjøre. Det blir bare rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...