Gå til innhold
Hundesonen.no

Troja er hentet!


Muffins

Recommended Posts

Endelig har dagen kommet og vi skal dra og hente valpen min ikveld :P Gleder meg stort :P Kommer hjem ganske seint, rundt kl. 23.00-24.00 i natt. Når vi kommer hjem ligger den andre hunden vår i gangen. Tenkte kanskje vi skulle gå inn veranda døra med valpen og heller la de to hilse på hverandre i morgen når det er lyst å de kan hilse i hagen?! Noen andre tips dere har som er lure å huske på?? ;)

Troja1155293702.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den hunden dere har fra før av kommer til å merke om dere sniker inn en annen hund! Dessuten kommer sikkert valpen til å pipe litt den første natten. Det er egentlig bare å belage seg på en lang dag ;)

La hundene møtes, gjerne ute, men kanskje et sted som er litt opplyst sånn at det ikke blir så skummelt for valpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er første natt fordi og det gikk fint. Jeg la a på valpe teppe i senga mi og hu sovna så fort jeg slåkka lyset. Først lå a på ryggen og snorka MYE, men så velt'a over på siden og det ga seg. Klokka 04.00 våkna a og peip litt, men så sova a igjen til klokka var 05.00. Da slapp jeg a litt ned på gulvet, også tissa a =P Så jeg bare tok a opp i senga igjen, og hun sovnet. Klokka 07.00 var a våken igjen, hun var helt vill en periode. Men så la vi a i kurven sin og fikk a til å sove helt til 10.00 og da stod vi opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...