Guest Christine Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Som tittelen sier: Hvilke blogger følger du med på? Hvorfor akuratt den/de blogg(en) ? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg følger med på: MartineH- IW- Charlotte sin treningslogg- Cavalita- SD- Tuppetroll Og noen få andre. Hvorfor? Fordi jeg synes at alle er informative, lærerike og morsomme å lese. Føler jeg kjenner alle ved å bare lese bloggen, og leser om opp og nedturer. De nevnte inspirerer meg til å skrive enda bedre og lengre i bloggen min, og det er jo kjempebra! Dere fortjener blomster hele gjengen
Ingvild Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Jeg følger med på bloggene/treningsloggene på: hundene.com jakt-labben.no lebkira.com klickerklok.se klickerklok.se/pavlov Hvorfor? Fordi dette er hunder/eiere jeg enten har visst av en stund, eller uansett syns er flinke og interessante å følge med på. Dessuten så oppdaterer de som oftest bloggene/treningsloggende relativt ofte sånn at det er nesten alltid noe nytt å lese hver gang jeg er innom.
Karine Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Jeg følger med på mange blogger, men det som kjennetegner dem er -at jeg lærer noe av dem -at de er morsomt/interessant skrevet -at det står om seriøs hundetrening der, ikke bare "idag gikk vi en tur, tralalala" -og at de oppdateres ofte, helst flere ganger i uka
Mirai Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 hundene.com jakt-labben.no tuppetroll.com Det er de tre jeg uansett sjekker når jeg er på maskina. Og så surfer jeg som regel rundt og sjekker de andre, selvfølgelig de jeg har linket til selv osv, da..
tuppetroll Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Jeg følger med på mange forskjellige - noen glemmer jeg stadig å sjekke, men de jeg sjekker daglig er: hundene.com- Martine & dyra torejorgen.com- Tore Jørgen og gjengen miniulven.com - Julie & Mona home.no.net/lassiag - Karine, Lassie og Fenris tomik.se - Sandra & Thyra vovvarna.net - 3 sheltier og en puddel fridasplace.com - To sheltier og deres eier sandrasverden.tk - Sandra & dyra prikkedyret.com - Siri & prikkene kenneladorea.com - Gunn Tove, tollerne og rrene home.no.net/idaklei - Ida & amrisene EDIT: Glemte kennelrealscoop.com - Line & dyra I tillegg er jeg innom mange agblogger ukentlig, samt mange sider som har blogglignende ting. Jeg gidder ikke blogger som handler mer om eier enn hund, eller blogger som bare skriver "i dag har vi gått tur, det var koselig"...
Kjerstii Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Blogger jeg følger med på: hundene.com lebkira.com tinka.tk milo.moo.no miniulven.com Fordi de fleste av dem oppdateres ofte! Og det er morsomt å lese, spsielt hvis jeg har fulgt med i bloggen over lang tid
charlotte Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Hundene.com og Miniulven.com! Er inne og kikker på andre sine en gang i mellom, men disse to kjenner jeg så de inngår i de daglige rutinene. Følger også med på noen svenske jaktsider.
Tore Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Har bookmarket noen som jeg sjekker daglig... Cavalita's LebKira's Vala's Tuppetroll's Djervekvinnen's Mange andre sjekkes ukentlig... Det viktigste er ikke en lærerik hundeblogg for meg, for meg er det og se hva folk jeg kjenner har gjort både selv og med hunden...
Jeampi Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 -hundene.com -miniulven.com -benedicte&cita sin blogg -speedysin.com (mest bilder:) ) Er vel dem jeg følger mest med på
WheatenMali Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Ikke en eneste en Er inne og leser litt innimellom hvis noe har skjedd, men ellers interesserer det meg lite...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar