Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK hamar


Guest Vicky

Recommended Posts

En tråd om november i august? 3 mnd, jaja.. Bare å begynne. Vi får jo uansett ikke ørten NKK Hamar-tråder allikevel :P MEN da har vi jo oversikten over hvem som skal.

Vet at spørsmålet var om hvem som skal starte, allikevel: Jeg kommer og glor ;) Har med dyret, lørdag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd om november i august? 3 mnd, jaja.. Bare å begynne. Vi får jo uansett ikke ørten NKK Hamar-tråder allikevel :P MEN da har vi jo oversikten over hvem som skal.

Vet at spørsmålet var om hvem som skal starte, allikevel: Jeg kommer og glor ;) Har med dyret, lørdag og søndag.

maken til klaging det skulle være på deg da. er jo greit å spørre nå. De fleste som skal vet jo det nå i og med at man må reservere plass man skal bo nokså tidlig :P Og det er riktig; Spørsmålet var ikke hvem som skal glo, men hvem som skal konkurere i Agility eller Lydighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært knallgøy og gå agility der, men jeg kommer hjem fra spania to uker før så da er jeg nok rimelig blakk :P

kjipt :P Hadde vært utrolig morro å sett deg og Pito i aksjon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg, vi får opprette en egen tråd for de som skal glo :)

Ja, glo-klubben.com :P neida. Men jeg hadde syns det var fint om vi kunne brukt denne tråden til å oppsummere hvem som skal konkurrere i LYDIGHET eller AGILITY. Så kan det sikkert ordnes en tråd om hvem som skal stille eller se på i en annen topic enn treningstopicen :)

Forresten utrolig morro å se at det er så mange på HS som skal gå Lydighet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte i agility og HÅPER vi kan starte i både agility og hopp klasse 2 da, men vi får nå se. Søndag skal jeg stille Blondie og lørdag skal jeg bare glo :)

Også blir det sosialisering/miljøtrening av ny valp.... :)

Gleder meg til å se nurket :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...