Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetiden er over :)

Guest 2ne

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet

Det er lagt ut masse masse nye bilder av valpene i albumet - både individuelt og i diversealbumet...

NÅ begynner vi å bli skrekkelig søte, man spiser hauger og lass, man bjeffer, knurrer, sloss og leker - og er i det hele tatt en liten terrorbande............. skrekkelig søte da selvsagt........ hihi

....og haha - vi har fortsatt to igjen............... *fnis* :D

Bebiser

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

hælle dutten da!! såååååå... nydelige di er :D

GRATULERER SÅ MYE! :icon_fun:

Blir helt valpe syk av å se på di fine bildene :D Tenker du har litt å henge fingrene i ?

• 4 weeks later...
Skrevet

Sånn ser de ut nå, 8 uker og 2 dager gamle :P

Kaisa - eller Dolores om du vil - og hun er ikke sååå uskyldig..

aCIMG3047.jpg

Emma (Deliverance) og Kaisa:

aCIMG3048.jpg

Emma har fått verdens kuleste ståører.. hehe

aCIMG3053.jpg

Og sånn kan de også se ut.. Heldigvis :P

aCIMG3026.jpg

Skrevet

Nå begynner jo det å lyse jævelskap av øynen deres. Det er nå morroa begynner :P

Skrevet

Iiihh! Jeg gleder meg sånn!

Det skjønner jeg! hehe :P

Nå begynner jo det å lyse jævelskap av øynen deres. Det er nå morroa begynner :P

Jævelskap? Vi aner ingenting om hva du snakker om nå altså.. Flirer B)

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg da jeg så det første bildet.

Jeg haaaar så lyst på Groenendael.. :P

Skrevet

Hey..Ikke sett ut sånne bilder... Du risikerer at noen kommer og stjeler dem.

De kan stjeles for en symbolsk sum på ca en valpepris, kan de :P:P

Skrevet

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Skrevet

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Hjelper det at jeg gjør sånn?

aCIMG3088.jpg

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Skrevet

Hjelper det at jeg gjør sånn?

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Nååååmin, pjuskepjuskepjusk:D Så skjønn :P Knis. Klart det ikke er noe morro å bade, vel! Blir det mest trist eller mest godt når de flytter ut til sine nye hjem nå rundt denne tida?
Guest Christine
Skrevet

Fy så slem du er :P

Er du ikke klar over at vi(vi=en stoor del av sonen) begynner så vidt og kureres med valpesyken, så legger du ut sånne bilder :P

Fy flate, jeg er valpesyk :P:P

Kan jeg ikke bare komme og hente en liten søt, og levere den tilbake når den blir..Tjaa, sånn ca. 1 år? ^_^

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...