Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetiden er over :)


Guest 2ne

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Det er lagt ut masse masse nye bilder av valpene i albumet - både individuelt og i diversealbumet...

NÅ begynner vi å bli skrekkelig søte, man spiser hauger og lass, man bjeffer, knurrer, sloss og leker - og er i det hele tatt en liten terrorbande............. skrekkelig søte da selvsagt........ hihi

....og haha - vi har fortsatt to igjen............... *fnis* :D

Bebiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...

Sånn ser de ut nå, 8 uker og 2 dager gamle :P

Kaisa - eller Dolores om du vil - og hun er ikke sååå uskyldig..

aCIMG3047.jpg

Emma (Deliverance) og Kaisa:

aCIMG3048.jpg

Emma har fått verdens kuleste ståører.. hehe

aCIMG3053.jpg

Og sånn kan de også se ut.. Heldigvis :P

aCIMG3026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiihh! Jeg gleder meg sånn!

Det skjønner jeg! hehe :P

Nå begynner jo det å lyse jævelskap av øynen deres. Det er nå morroa begynner :P

Jævelskap? Vi aner ingenting om hva du snakker om nå altså.. Flirer B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Hjelper det at jeg gjør sånn?

aCIMG3088.jpg

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det at jeg gjør sånn?

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Nååååmin, pjuskepjuskepjusk:D Så skjønn :P Knis. Klart det ikke er noe morro å bade, vel! Blir det mest trist eller mest godt når de flytter ut til sine nye hjem nå rundt denne tida?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Fy så slem du er :P

Er du ikke klar over at vi(vi=en stoor del av sonen) begynner så vidt og kureres med valpesyken, så legger du ut sånne bilder :P

Fy flate, jeg er valpesyk :P:P

Kan jeg ikke bare komme og hente en liten søt, og levere den tilbake når den blir..Tjaa, sånn ca. 1 år? ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...