Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetiden er over :)

Guest 2ne

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet

Det er lagt ut masse masse nye bilder av valpene i albumet - både individuelt og i diversealbumet...

NÅ begynner vi å bli skrekkelig søte, man spiser hauger og lass, man bjeffer, knurrer, sloss og leker - og er i det hele tatt en liten terrorbande............. skrekkelig søte da selvsagt........ hihi

....og haha - vi har fortsatt to igjen............... *fnis* :D

Bebiser

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

hælle dutten da!! såååååå... nydelige di er :D

GRATULERER SÅ MYE! :icon_fun:

Blir helt valpe syk av å se på di fine bildene :D Tenker du har litt å henge fingrene i ?

• 4 weeks later...
Skrevet

Sånn ser de ut nå, 8 uker og 2 dager gamle :P

Kaisa - eller Dolores om du vil - og hun er ikke sååå uskyldig..

aCIMG3047.jpg

Emma (Deliverance) og Kaisa:

aCIMG3048.jpg

Emma har fått verdens kuleste ståører.. hehe

aCIMG3053.jpg

Og sånn kan de også se ut.. Heldigvis :P

aCIMG3026.jpg

Skrevet

Nå begynner jo det å lyse jævelskap av øynen deres. Det er nå morroa begynner :P

Skrevet

Iiihh! Jeg gleder meg sånn!

Det skjønner jeg! hehe :P

Nå begynner jo det å lyse jævelskap av øynen deres. Det er nå morroa begynner :P

Jævelskap? Vi aner ingenting om hva du snakker om nå altså.. Flirer B)

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg da jeg så det første bildet.

Jeg haaaar så lyst på Groenendael.. :P

Skrevet

Hey..Ikke sett ut sånne bilder... Du risikerer at noen kommer og stjeler dem.

De kan stjeles for en symbolsk sum på ca en valpepris, kan de :P:P

Skrevet

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Skrevet

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Hjelper det at jeg gjør sånn?

aCIMG3088.jpg

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Skrevet

Hjelper det at jeg gjør sånn?

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Nååååmin, pjuskepjuskepjusk:D Så skjønn :P Knis. Klart det ikke er noe morro å bade, vel! Blir det mest trist eller mest godt når de flytter ut til sine nye hjem nå rundt denne tida?
Guest Christine
Skrevet

Fy så slem du er :P

Er du ikke klar over at vi(vi=en stoor del av sonen) begynner så vidt og kureres med valpesyken, så legger du ut sånne bilder :P

Fy flate, jeg er valpesyk :P:P

Kan jeg ikke bare komme og hente en liten søt, og levere den tilbake når den blir..Tjaa, sånn ca. 1 år? ^_^

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...