vipsen Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Siri tok en dobbel i årets Sommerfotokonkurranser på Hundesonen.no - gratulerer! Vinnerbildet i Sommeraction Vinnerbildet i Sommerstemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Gratulerer til begge to.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shortybebeh Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Sykt bra bilder! Blinkskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 kjempefine bilder av kjempefine hunder! Absolutt en verdig vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer, gratulerer! Absolutt fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Weeehii ! Tusen takk alle som stemte på bildene mine . Så moro da !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer så kjempe mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiljeKito Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer! Bildene var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Gratulere med flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Kjempe flotte bilder Det var fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montheo Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Nydelige bilder Vel fortjent altså! Har sååå lyst på en fawn Briard jeg nå atte! (fin tid for valpekjøp). Men jeg tror det holder med de to jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Gratulerer! Kjempeflotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Gratulerer - det var noen skjønne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 grattiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Nydelige bilder Vel fortjent altså! Har sååå lyst på en fawn Briard jeg nå atte! (fin tid for valpekjøp). Men jeg tror det holder med de to jeg har Ikke snakk om det, jeg prøver febrilsk å tenke på andre ting enn fawne briardvalper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Ikke snakk om det, jeg prøver febrilsk å tenke på andre ting enn fawne briardvalper! Hmmmmm..... Er det da jeg skal nevne deilig valpelukt, myke, varme, søte, gode, inderlige, herlige og kjempesnille valper ? Hehhehehehe..... Verden er jo perfekt dersom man bare ser bort fra sylskarpe tenner, tiss og bæsj, ødelagte sko, ihjeltygde mobiltelefoner etc etc *ler* Kan jeg friste med et lite baby-bilde... lille Babs er her et par uker gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Gratulerer masse, det var flotte bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 gratulerer så mye! skikkelig fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 Gratulerer så mye Ser ikke bildene men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar