Heidi Skrevet 14. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2004 Var du til dyrlege med Speedy angående hans poter?? Hvis du var, hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 14. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2004 Var du til dyrlege med Speedy angående hans poter?? Hvis du var, hvordan gikk det?? skal på lørdag:) da har de dropp inn og jeg har fått lønning.. så skal innom da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 14. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2004 Lykke til nuss fra Askepott til Speedy Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 14. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2004 Lykke til nuss fra Askepott til Speedy Love bigg kiss back.. nå tar mamma fram lenken min.. så nå må jeg ut i ruskeværet.. USj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 vetten så på potene til speedy men kunne ikke se at de var noe tørre eller hadde noen infeksjon:)så hun mente at han nok bare vasket seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 18. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 Okay det var jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2004 Okay det var jo bra jepp:) verre m øynene hans.. se innlegg under helse:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar