Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt om meg og hundene

Mathilde

Recommended Posts

Heisann!

Jeg ser jeg har glemt å presentere meg selv her inne.. Jeg finner det vertfall ikke igjen :P

Så, jeg er en jente på 27 år som bor på Vestlandet sammen med min 8 år gamle datter. Vi har for tiden to hunder, en Chinese Crested gutt på snart 3 mnd,Netto, og en Tibetansk Spaniel gutt på snart 3 år,Zorro :)

CC'en er minog tibben er liksom min datters, men jeg har seff hovedansvaret da :P

Jeg har alltid vært veldig glad i hunder, og fikk min første for 10 år siden. Jeg kunne ikke ha hund mens jeg bodde hjemme hos familien min da min far er allergisk, så det første jeg gjorde da jeg flyttet for meg selv var seff å kjøpe meg en hund :P

Jeg har nettopp hentet min lille CC gutt, men har allerede bestemt meg for at jeg skal ha flere av den rasen, de er bare så fantastisk kul og god :P

Vet ikke hva jeg skal skrive jeg, så om det er noen som lurer på noe, bare spør :P

Her er guttene mine :P

Netto:

Nettos1daghjemme050liten2.jpg

Zorro

3-1.jpg

Mvh

Mathilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!

Fint om du tar en titt på Retningslinjene som du finner øverst til venstre, der står det litt om maksstørrelse på bilder, og grense for signaturer o.l. :)

Håper du vil trives, og så må du bare spørre dersom det er noe du lurer på om forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bildene ok ut nå? Signaturen er fjernet, så jeg håper jeg er tilgitt :angry:

Mvh

Mathilde

Hehe, det er ingenting å "tilgi". Vi får alle en påminnelse via PM til tider :)

Velkommen til oss er du uansett! Vi har faktisk døtre på samme alder også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...