Jump to content
Hundesonen.no

Må få skryte litt!!!

Baby

Recommended Posts

Jeg har en hannhund som er 10 mnd gammel. Det er en Cavalier og er VELDIG hilsegal...

Her om dagen gikk vi tur i skogen. Kom ut på en grusvei og hunden gikk uten bånd. Jeg hadde båndet hans rundt nakken på meg selv, samt kameraet.

Så kommer det noen folk med en fuglehund, ånei tenker jeg.. Trodde jo at han kom til å løpe bort til de medengang.. forter meg og skal ta av meg båndet men jeg har greid å fikle det inn i kamerat så det tar litt tid..

Sier "på plass" til Zico og han kommer og setter seg ved foten min, og der BLIR han helt til jeg har fått på han båndet, rører seg ikke av flekken. Når han har fått på båndet vil han derimot hilse, men det er HELT greit så lenge han er så flink og snill og hører på meg uten bånd.. :)

Hærlige gutten min. :)

Utrolig bra.. ;)

Har klart det med Diego også.. Han går fot uten bånd. (på kommando :P, ikke frivillig. Men har enda ikke en kommando ord for dette)

Er litt stolt over han, ettersom Chow'er ikke er kjent for å være lydige hunder, som er lærevillige.. Så har faktisk fått mye skryt av folk jeg treffer på tur at jeg har en veldig lydig Chow.. :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...