Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hunderase ville du beskrevet deg selv som?

Wheaten terrier

Recommended Posts

Skrevet

Mamma kaller meg pitbullen (hvilket jeg håper kun går på temprament, ikke utsende :huh: )

Men jeg tror jeg er mer mynde igrunn. Sær, reservert, fjern, sofagris, kreativ når jeg er motivert, skeptisk til fremmede.. og selvsagt langbeint og elegant. (*Host* :P )

Skrevet

Ønsker å se meg som en selvstendig, hardt-arbeidende gjeterhund... Realiteten er vel mer en litt sær, begynnende senil schæfertispe litt opp i årene med periodevise innbilte drektigheter. (Kalles PMS på menneskespråket). :huh:

Skrevet

Jeg er en dvergschnauzer til de grader. Liten men stor i kjeften, sta og selvstendig. Jeg er lettlært hvis jeg gidder, eller at belønningen er god nok. Ikke undervurder vår størrelse, vi klarer det meste, hvis vi orker. Mangler kun skjegget for å være en fullverdig dvergschnauzer.

Skrevet

kan vel beskrive meg som rex da :P ettersom jeg ikke kjenner så mange andre raser :P

vi er begge brune/rød-håret.

veldig hypre til tider, og kjeften KAN gå i ett sett

også må jeg si at i smug så liker jeg å løpe etter skyggen min :P

tja, vi er vel begge så søte så :P

også liker vi ikke drite rundt fremmede

begge liker vann, også det å beundre oss selv i speilbildet som kommer i vannbaljer o.l.

veldig glade i kosedyr

han har vel antydning til en liten mage (han var litt feit fikk jeg høre av en jeg spurte), men jeg har antydning til en stor en :P og rex sin er mye lettere å få bort (han har blitt tynnere).

Også tisser vi på nye mennesker, om vi liker dem;)

Liten dum ting er at jeg liker å ule, mens han foretrekker å bjeffe :P

(for da kunne vi jo sitti ute i måneskin å ult sammen :P

og han liker å løpe, mens jeg foretrekker å spankulere gatelangs

Skrevet

Tror jeg er en Dachs sta, liker nye ting, alltid oppmerksom på nye ting. Liker meg godt ute men også inne i sofa kroken. Glad i de rundt meg gjør mye for dem :P

Skrevet

Helt klart en Jack Russel Terrier!

Modig til tross for størrelsen. Morsom og lojal.

Elsker turer, og liker å bli satt til oppgaver.

Hengiven og kjærlig, en sporty kamerat.

Tilpasningsdyktig, krever mye oppmerksomhet,

Liten tøffing.

Livlig, våken og aktiv.

Ivrig og intelligent uttrykk.

Modig og uredd, vennlig og selvsikker.

:P

Alt stemmer!

Bortsett fra at jeg ikke er så glad i å jakte. :P

Guest Christine
Skrevet

Egentlig Engelsk Setter....(Milo)

Jeg er ganske hyper og gjør sjeldent det foreldrene mine sier. Snakker i et sett, og er ganske voktete og modig, men kan frike ut som en pyse om det blir for skummelt. Er ganske sta og egenrådig.

Har veldig lett for å koble ut når det er noe annet som interesserer meg mer. Ikke så veldig glad i å bade, men itt bading går da greit :P

Skrevet

Labrador-

Jeg løper ikke fort, men kan løpe lenge. Elsker kanskje ikke vann- utenom når jeg er utti da... :rolleyes:

Elsker å bære på viktige duppedingser (som fjernkontroller, mobiler etc.). Går lett inn i meg selv når jeg har det vondt- sånn at ingen får vite noe... Tåler en del av blåmerker og sånt (etter en del skalling i karmer å sånt når jeg var liten- kanskje det er derfor :P? )

Hører for det meste på folk- uten at hvis det er noe som interesserer meg mer... :P

Og jeg driter i hva folk synes om meg (eller? :P )!

Skrevet

Lurer på hva jeg er jeg :P:P

Du er sikkert en hyper parson russel terrier, som hopper rundt etter oppmerksom het, skal være me på alt, om det er å jage gutter, eller rotter, ja samme kan det være :P

liten og tøff :P hm, kommer ikke på mer i farta :P

Skrevet

Du er sikkert en hyper parson russel terrier, som hopper rundt etter oppmerksom het, skal være me på alt, om det er å jage gutter, eller rotter, ja samme kan det være :P

liten og tøff :P hm, kommer ikke på mer i farta :P

:P:P *ler*

Guest Christine
Skrevet

Som hund som eier vettu- utrykket er ikke funnet opp på tøys :P

Meeen det misbrukes i enkelte sammenhenger <_< :P:P

Skrevet

Meeen det misbrukes i enkelte sammenhenger <_< :P:P

Hinter du til meg :P:P ... Er ikke misbrukt- ville bare ha fram et poeng den gangen :P:rolleyes:

Dette ble litt OT- sorry :P

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvilken rase jeg ville beskrevet meg selv som...

Kan jo beskrive meg selv med ti setninger, så kan dere se hva som passer. :P

Jeg liker å bade, men ikke når det er kaldt

Jeg liker å lære, bare det er noe gøy jeg lærer, og når jeg er lei av å lære lærer jeg ikke stort :P

Jeg liker å slappe av på sofaen og har ikke noe imot å være for meg selv, samtidig som jeg har det gøy når jeg er med venner

Jeg liker å sitte helt stille å bare se på ting rundt meg

Jeg har sterk vilje, men er villig til å høre andres mening også og er ganske kreativ

Jeg prøver alltid å finne en løsning

Jeg er ikke særlig kraftig bygd, men ganske høy og tynn

Jeg setter veldig pris på dem jeg er glad i

Jeg kan av og til få litt kick så jeg har mest lyst til å bare løpe eller lage lyd for å få ut energi

Noen forslag? :P

Skrevet

Vanskelig vanskelig...

Hvilken hunderase passer til en dyreelskende rimelig sterk treningsnarkoman som er gjennomsnitthøyde?

Hmmm... Forslag? :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...